Recensie Maria (Bul), Antwerpen, Villa Tinto 33 (dag) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze goed uitziende rijpe dame ook eens bezocht en dat heb ik me niet beklaagd. Zij werkt rustig, knuffelen a volonté. Haar een lekkere befbeurt gegeven waar ze duidelijk zelf ook wel van geniet. Haar pijpkunsten zijn zeer goed waardoor we niet aan neuken zijn toegekomen, zal voor een volgende keer zijn.
 
Maria is zeker nog geen 3 weken met verlof. Ik ben zeker dat ik haar 2 weken geleden nog gezien heb. Ik denk ook dat ik haar vorige week zaterdag gezien heb, maar daar ben ik niet zeker van.
 
Maria is zeker nog geen 3 weken met verlof. Ik ben zeker dat ik haar 2 weken geleden nog gezien heb. Ik denk ook dat ik haar vorige week zaterdag gezien heb, maar daar ben ik niet zeker van.
Ik zal zelf eens moeten gaan kijken. Antwerpen is altijd leuk en je kan er wel altijd iemand leuk vinden als je favoriete dames er niet zijn
 
Ik bedenk me net dat ik afgelopen week inderdaad een paar keer een andere dame op haar kamer zag staan. Maria zal dus inderdaad met verlof zijn, maar dan sinds ongeveer 2 weken.
 
Ik bedenk me net dat ik afgelopen week inderdaad een paar keer een andere dame op haar kamer zag staan. Maria zal dus inderdaad met verlof zijn, maar dan sinds ongeveer 2 weken.
vrijdag 7 juli heb ik ze nog geconsulteerd,het weekend daarop werkte ze nog maandag en dinsdag,weet ik niet of Maria dan wel werkt,maar woensdag 12 juli zat ze op het vliegtuig naar Bulgarije.....ze komt terug op woensdag 2 augustus.
En ik dacht dat ze op 4 augustus terug begint te werken
grts Dick
 
Het zal dan om wat miscommunicatie tussen ons gaan. Ik heb haar in de week van 10 juli nog gezien. Mogelijk dat dit dan op maandag of dinsdag geweest is.
 
Gisteren eens op stap geweest in Antwerpen. Normaal ga ik in Oostende en daar is het aanbod eerder beperkt. De Roemeense Melissa is echter een topper en ik was benieuwd of het grotere aanbod in A'pen mij kon bekoren.
Ik heb toch een aantal rondjes moeten lopen om mijn goesting te vinden. Redelijk aanbod maar niet direct veel meisjes waar ik zou binnenstappen.
Toen viel mijn oog op Maria. Ik had haar een stuk jonger geschat. Heel jong en strak lichaam. Enkel wat rimpels verraden een oudere leeftijd maar dan nog ziet ze er jonger uit.
De service : top. Tijd voor een wasje en wat chitchat .... de klik was blijkbaar wederzijds. Ze heeft ook een mooi b cupje en grote tepels waar je mee mag spelen. Ook je vingers zijn welkom bij haar vochtige poes. Dan de 69. Hoe lekker was dat. Heerlijke poes om uitgebreid te likken....mmmm en dat terwijl je ook nog eens goed gepijpt wordt ook. Ik verschoot ervan dat ik niet los in haar mond klaar kwam. Wil je nog een beetje vroeg ze uiteindelijk. Ik dacht dat ze me zo klaar wou krijgen. Maar neen. Ze draaide zich iets kater nog om om me nog lekker on top te berijden. Heel lang heb in het toen niet meer uitgehouden. Wat kan ze lekker pijpen en neuken. Hoe super is ze om te beffen. Topvrouwtje en nog eens super lief ook. Nadien nog tijd om wat te babbelen en te wassen. Helemaal geen haast. Voor mijn 50 euro een half uur verwend geweest. Waar vind je dat nog? Jammer dat Oostende zo ver is. Gelukkig heb ik hier melissa nog.
 
Raar,deze recensie een week geleden, van Erik999
wou er niet op reageren maar toen was ze wel op vakantie......ze kon natuurlijk wel vroeger terug komen,maar dat is niet haar gewoonte......eerder wat later
Toen ik vorige vrijdag haar wou consulteren was ze er zeker niet

ik ga morgen nog eens kijken grts Dick
 
Zaterdag was Maria er in elk geval wel. Ik heb haar zelf niet gezien, maar haar bordje "M" hing aan het raam.

Edit: Her was zondag dat ik er was, en gezien heb dat ze aanwezig was.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan