Recensie Maria, Carpe Diem, Oss 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

robjens

Stamgast
Forumpionier
326
01/07/21
204
31
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/maria
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maria stond al langer op mijn lijstje van te bezoeken masseuses. Omdat Maria alleen op zondag aanwezig is was het voor mij even puzzelen om tot een afspraak met haar te komen maar het is me gelukt!
Wat een leuk feestje was het uurtje met Maria, een uurtje wat natuurlijk zo voorbij was. Maria houdt van lekker opfrissen dus hupsakee onder de douche met zijn tweeen waarbij ze alles grondig inspecteert en dat natuurlijk vice versa geldt. Heerlijk om met zijn tweetjes in de douche elkaar al te leren kennen en verkennen.

Met een heerlijk praatje klets en het nodige gelach ging Maria aan de slag met de b2b-massage. Het werd even wat stiller en na verloop van tijd mocht ik omdraaien. Wat er daarna allemaal gebeurde blijft -helaas voor jullie- tussen Maria en mij maar het beviel ons beide erg goed waarna een gezamenlijke douchebeurt het einde van de massage aankondigde. De volgende keer gaan we dan ook van start in de jacuzzi zodat ik nog langer van haar gezelligheid, intimitiet, geilheid en gezelschap kan genieten!
 
Een recensie over een dame waarbij je niet wilt zeggen wat er is gebeurd... haha. Dat is nou net het meest interessante deel voor mij ;).

Maar verder prima om doorheen re lezen hoor. Blijft er ook nog wat over om te ontdekken ;).

Bedankt in ieder geval!
 
Was het je eerste ervaring bij Carpe Diem? Ik was aan het kijken naar reviews hier maar die wisselen wel heel sterk.. Vooral dat de fotos op de website niet overeen zouden komen met de werkelijkheid
 
Was het je eerste ervaring bij Carpe Diem? Ik was aan het kijken naar reviews hier maar die wisselen wel heel sterk.. Vooral dat de fotos op de website niet overeen zouden komen met de werkelijkheid
Nee, ben al verscheidene keren bij Carpe Diem geweest zowel in Boxtel als in Oss. Die foto's moet je over het algemeen even aanvullen met wat Corona kilo's. Alhoewel sommige dames ook pre Corona al niet met de foto's overeenkwamen, Alex is daar wel een voorbeeld van.

Als je op basis van gelijkenis met de foto wilt gaan dan zijn Wendy of Nicole absoluut een aanrader evenals Yoyo. De foto's van Yoyo zijn wel van wat langer terug maar de overeenkomst is toch wel top vind ik. Overigens werkt Yoyo meer dagen bij yumi in Eindhoven. Ik heb daar pas geleden een massage van haar gehad en vond de massageruimte aantrekkelijker omdat er meer spiegels zijn die lager hangen; beter zicht op de masseuse en wat ze allemaal uitspookt ?
 
Was het je eerste ervaring bij Carpe Diem? Ik was aan het kijken naar reviews hier maar die wisselen wel heel sterk.. Vooral dat de fotos op de website niet overeen zouden komen met de werkelijkheid
Beste Thijs89, zoals bij de meeste privehuizen, saunaclubs en massagesalons, kloppen de foto's en gegevens niet helemaal meer. Vaak foto's van jaren geleden en is de werkelijke leeftijd 5-10 jaar hoger dan wat er vermeld staat. Iedereen doet dit, niet alleen CD. Maar een man wil nou eenmaal een jong meisje van 50 kg hebben boven een vrouw van 40 en 65 kg en zou dan niet reserveren voor deze vrouw. Maar het gaat uiteindelijk om de klik, massage kwaliteit en lekker lichaam en dat zit over het algemeen wel goed bij CD
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://carpediemmassage.nl/masseuses/maria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst heb ik Maria bezocht. Had helaas niet veel tijd dus ben gegaan voor halfuur b2b massage.
De foto's op de site gaven niet veel weg en wist dus ook niet helemaal wat ik kon verwachten (houdt het ook spannend ;) ). De fotos die er op stonden kwamen uiteindelijk niet helemaal overeen maar over het algemeen een mooie vrouw en niet heel groot qua lengte!

Maria is heel vriendelijk en enorm geil! Ondanks de korte tijd nam ze echt elk moment voor je! B2b wist ze goed te doen en het hoogtepunt wist ze goed op te bouwen. Het aftrekken deed ze enorm lekker! Ze houdt er ook van dat je bij haar de nodige aanrakingen doet ;)

Zeker nog een keer waard voor een langere tijd!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan