Recensie Maria, Den Haag 3,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

southamerika01

Wandelaar
Forumpionier
36
01/07/21
48
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/592062-maria
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
maandje of wat geleden bij Maria geweest, had haar advertentie al een tijdje gezien en vind het af en toe fijn om een nederlands sprekende dame te bezoeken. Ik moet zeggen vond het allemaal wat matig. Het was net aan een voldoende. Ze is veel met haarzelf bezig en eigenlijk weinig aandacht voor de klant. Ze bied zoenen en tongzoenen aan maar draait haar hoofd weg. Het appartement is wat verouderd en een beetje een bende, hond die constant blaft op de achtergrond.

Het pijpwerk en intiem was net aan voldoende maar al met al was het matig voor mij geen herhaling gevaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/592062-maria
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Alweer een tijd geleden bij Maria geweest. Had er wat meer van verwacht, maar werd ontvangen in een redelijk rommelig appartement alwaar de wietlucht ook nog zeer aanwezig was. De sex was ok, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Voor mij geen herhaling helaas.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij Maria geweest, het is een vlotte leuke meid en een beetje chaotisch. Aan de ene kant is er meteen een klik want volgens mij heeft ze met iedereen wel meteen een klik. Aan de andere kant gebeurd er veel in haar appartementje, hond die blaft, het is gewoon een beetje een troep en, wat ik heel afleidelijk vond, een sterke wietlucht.
De daad was 'okay', maar denk dat dit ook meer door alle afleiding kwam. Wat ik wel heel fijn vond is dat ze de tijd die over was uit eigen iniatief zelf wou vullen.

Heharling... Ik zei altijd nee maar ik blijf haar voorbij zien komen op kinky en moet zeggen dat het wel trekt. :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week bij Maria langsgeweest. Had een goede klik met haar en je kan gezellig met haar praten. Geen wietlucht geroken verder. Heb een zwak voor latina's en haar colombiaanse roots zie je goed terug in haar billen. Haar borsten hebben wat hulp gehad van de dokter, maar dat staat wel goed in verhouding. Verder intiem met haar geweest en pijpen en zoenen (kost wel extra) was ook allemaal lekker in mijn ogen. Ga er wel nog een keer heen.
 
Van de week bij Maria langsgeweest. Had een goede klik met haar en je kan gezellig met haar praten. Geen wietlucht geroken verder. Heb een zwak voor latina's en haar colombiaanse roots zie je goed terug in haar billen. Haar borsten hebben wat hulp gehad van de dokter, maar dat staat wel goed in verhouding. Verder intiem met haar geweest en pijpen en zoenen (kost wel extra) was ook allemaal lekker in mijn ogen. Ga er wel nog een keer heen.
Op een vorig forum stond volgens mij dat haar tieten heel hard waren, klopt dat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan