Recensie Maria, Duisburg, Vulkanstraße 11 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
14
15/09/21
13
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voor de eerste keer ben ik naar Duisburg (Vulcanstrasse 11). gegaan.
Ja welk huis ga je naar binnen er zijn er meerdere. Op goed geluk huisnummer 11 binnen gelopen.
De eerste dame die ik tegen kwam gaf mij al te denken wat doe ik hier.
Ik had mij voorgenomen een mooie dame die nylons draagt te bezoeken.
2 trappen omhoog zag ik een leuke dame zitten met nylons aan. Ze zag mij kijken en vroeg gelijk of ik wilde binnenkomen.
Nou eerst maar een vragen naar haar diensten. %0,- euro zei ze. Ik vroeg haar voor wat en hoe lang. Voor een half uur was haar antwoord.
OK ik wist dat dit het normale tarief voor een half uur is. Ik had al begrepen frans zonder intiem met en geen zoenen.
Eenmaal binnen een wasje aan de wasbak en daarna op het bedje gaan liggen naast Maria .
Als ik een uur zou blijven dan deed ze ook tongzoenen zei ze.
Nou , daar ben ik dus mooi in getrapt. Extra betaald en daarna was er niets meer mogelijk. Aan het begin deed ze nog wel haar best op pijpen zonder, maar ik was nog verre van geil.
We probeerden nog wel intiem maar ik wist al dat het een kat in de zak zou zijn en had er al geen zin meer in. Ik heb nog netjes aangegeven dat dit niet de afspraak was , maar daar luisterde ze niet naar.
Wat een verschrikkelijk bedompte kamers en bloed benauwd.
Tja voor mij de slechtste date ooit. Al deed ik er al snel geen moeite meer voor. Ik wist het al ik ben er ingestonken.
Nou mijn lesje heb ik geleerd. De Vulcanstrasse is niets voor mij.
Ik ben mijn vaste dames nog meer gaan waarderen en zal hun dat ook laten weten.
 
Voor de eerste keer ben ik naar Duisburg (Vulcanstrasse 11). gegaan.
Ja welk huis ga je naar binnen er zijn er meerdere. Op goed geluk huisnummer 11 binnen gelopen.
De eerste dame die ik tegen kwam gaf mij al te denken wat doe ik hier.
Ik had mij voorgenomen een mooie dame die nylons draagt te bezoeken.
2 trappen omhoog zag ik een leuke dame zitten met nylons aan. Ze zag mij kijken en vroeg gelijk of ik wilde binnenkomen.
Nou eerst maar een vragen naar haar diensten. %0,- euro zei ze. Ik vroeg haar voor wat en hoe lang. Voor een half uur was haar antwoord.
OK ik wist dat dit het normale tarief voor een half uur is. Ik had al begrepen frans zonder intiem met en geen zoenen.
Eenmaal binnen een wasje aan de wasbak en daarna op het bedje gaan liggen naast Maria .
Als ik een uur zou blijven dan deed ze ook tongzoenen zei ze.
Nou , daar ben ik dus mooi in getrapt. Extra betaald en daarna was er niets meer mogelijk. Aan het begin deed ze nog wel haar best op pijpen zonder, maar ik was nog verre van geil.
We probeerden nog wel intiem maar ik wist al dat het een kat in de zak zou zijn en had er al geen zin meer in. Ik heb nog netjes aangegeven dat dit niet de afspraak was , maar daar luisterde ze niet naar.
Wat een verschrikkelijk bedompte kamers en bloed benauwd.
Tja voor mij de slechtste date ooit. Al deed ik er al snel geen moeite meer voor. Ik wist het al ik ben er ingestonken.
Nou mijn lesje heb ik geleerd. De Vulcanstrasse is niets voor mij.
Ik ben mijn vaste dames nog meer gaan waarderen en zal hun dat ook laten weten.
Jaren lang daar rond gelopen als je de brandstof en tijd mee rekent kun je beter bij je vaste dame in mijn geval Den Haag gaan value for money
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan