Recensie Maria, Eindhoven, 15R 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zamir7

Wandelaar
61
13/06/22
36
8
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gisteravond was de nood hoog dus maar even naar het plein gegaan
op zich waren er wel veel ramen open en enkele alleen nog dicht.

Mijn oog was op Maria gevallen ze heeft zwarte haren en goeie dikke lippen ze had een bikini topje aan met daaronder een witte rokje

Dus vervolgens kom ik aan bij haar deur en ze laat me binnen
Ik stond nog niet eens 1min en ze vroeg al gelijk blijf je lang want ik doe alleen maar lange sessie en heb je veel geld bij je

Ik had eigenlijk al moeten omdraaien maar ik zei tegen haar heb maar 50 bij en dat ik geen 100€ of meer op zak heb

Toen zei ze dan doen we quick quick en onderweg naar boven gaf ze me complimenten dat ik goeie billen had

toen we boven waren nam ik plaats op bed en ze pijpte wel lekker maar te kort en daarna deden we doggy handje ervoor en zich klein maken en nogmaals quick quick zeggen uiteindelijk wel klaar gekomen

Ze gaf me daarna nogmaals complimenten dat ze vond ik er goed uitzag en waarom ik geen vriendin had

Ze ziet er geil uit maar ze doet alles gehaast waardoor je niet optimaal kan genieten van jou sessie

Ze gaf aan dat ze nieuw is op het plein maar ik denk niet dat ik haar nogmaals ga bezoeken omdat ze alleen op geld uit is

Want onderweg ook naar beneden toen ik wegging zei ze ook bring next time more money

Terug
Bovenaan Onderaan