Recensie Maria, Schepenenvijverstraat 19A/1, bar Crystal, Gent 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

endomorphisme

Newbie
Forumpionier
17
03/07/21
14
7
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maria is a skinny Romanian girl in her mid-twenties, with brown hair. She works in the day shift (until 15:30 / 16:00).
I visited her two days ago. I was not looking for "normal sex", but only for foot fetish, pegging (with a strap-on I had brought) and hand job at the end.
We agreed on 100€/30min.
Probably one of my best pegging experience : even better that with some BDSM mistresses... She is definitely very talented in using a strap-on ;)
Then she started giving me foot job, which she did also very well. She has very beautiful feet, that I was also allowed to kiss and to lick. Finally, she made me cum with her feet (she is very gifted in doing foot job).
I haven't tried "normal sex with her, but clearly, for people who have this kind of fantasies, I highly recommend her !
 
Ik heb eindelijk de stap gezet om eens Maria te bezoeken. ( Vogue 2 middelste raam).

kort om een Toppertje! heb spijt dat ik nooit eerder ben gegaan.

Zeer proper dame, gezellig en heel vriendelijk.

ik 50 euro betaalt ze begon mij heerlijk te pijpen ( spiegels rondom ) gaf een schoon uitzicht van haar.
De seks was heel goed, verschillende standjes. ze houdt van ruwe doggy.

erna toch nog een goed 5 minuutjes gebabbeld. Ik vroeg of ik haar gsm nummer mocht krijgen. ongelooflijk maar waar we zijn nu al een tijdje te sms.

Echt een aanrader
 
Bij Maria ben ik ook al enkele malen heerlijk verwend. Superslanke knappe vrouw, met een heel vlotte babbel, vriendelijk, en voor veel open.
Ik heb voor 100 euro PZC, heerlijk tongzoenen en 3 standjes gedaan op een half uurtje. Zalige tijd. Deze dame hoort eigenlijk meer thuis in de betere privé huizen. Dan zou het comfort van sanitair en gezellige kamers het geheel nog beter maken.
 
Bij Maria ben ik ook al enkele malen heerlijk verwend. Superslanke knappe vrouw, met een heel vlotte babbel, vriendelijk, en voor veel open.
Ik heb voor 100 euro PZC, heerlijk tongzoenen en 3 standjes gedaan op een half uurtje. Zalige tijd. Deze dame hoort eigenlijk meer thuis in de betere privé huizen. Dan zou het comfort van sanitair en gezellige kamers het geheel nog beter maken.
Vanaf je een vaste klant bent bij haar is alles mogelijk voor een extratje :) tongzoenen, anal , PZC enzovoort. Idd ze hoort in een betere privé huis met haar klasse.
 
Haha... ik ken dat. Als ze harder beginnen te kreunen en doen alsof ze klaarkomen wil dat zeggen dat het tijd wordt om af te ronden en weg te wezen :ROFLMAO:.
 
Vandaag ook langs geweest bij Maria. Ik had ze al eerder gezien maar ze zit vaak wat achteruit aan het raam.
Super slanke dame, mooi figuur, zachte borstjes met tepelpiercings. Zeker een streling voor het oog!
Service was goed, niets bijzonder maar zeker niet slecht.
Ze pijpt wel goed, niet te snel en met gevoel.
Eerst zij on top, dan missio en geëindigd in doggy. Omdat ze zo slank is kan je in doggy haar heerlijk vastpakken aan haar middel :)
Vriendelijke dame en correct, maar voor mij geen herhalingsgevaar
 
Vandaag bezocht rond 9u30. Echt een kleine meid. Superslank. Bruin haar. Brilletje. Zeer mooie borsten.
Pijpt heel lekker. Mocht onderwijl met poesje spelen dat toch duidelijk wat vochtig werd. Eerst zij on top. Daarna doggy waarbij ik flink mocht rammen. Doet zelf condoom af, die ze eens subtiel checkt op lekken. Wasje en tevreden buiten....
Wat info: Pzc, klaarkomen op haar tietjes en beffen ... elke optie is 50 euro extra.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag bezocht rond 9u30. Echt een kleine meid. Superslank. Bruin haar. Brilletje. Zeer mooie borsten.
Pijpt heel lekker. Mocht onderwijl met poesje spelen dat toch duidelijk wat vochtig werd. Eerst zij on top. Daarna doggy waarbij ik flink mocht rammen. Doet zelf condoom af, die ze eens subtiel checkt op lekken. Wasje en tevreden buiten....
Wat info: Pzc, klaarkomen op haar tietjes en beffen ... elke optie is 50 euro extra.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame gisterenvoormiddag bezocht, het was al enkele maanden geleden dat ik ze nog eens bezocht had.
Eerst een beetje knuffelen en strelen, eens de tepels in de mond nemen, ze neemt haar tijd.
Daarna een hoesje over mijn lid en een goeie deftige pijpbeurt gekregen en daarna vraagt ze wel standje je wil, om daarna nog eens te verwisselen van positie.
Ze zegt niet zoveel maar als je een vraag stelt krijg je een vriendelijk antwoord terug.
Een klein wasje en tot de volgende keer.
Maandag is ze er niet.
Ze is nu aanwezig achter het linkse raam van bar Crystal, daarvoor heeft ze jaren achter het middelste raam van de Vogue 2 gezeten.
 
Deze voormiddag deze dame nog eens een bezoekje gebracht.
Ze is nog altijd alle dagen aanwezig behalve de maandag , tot 16 u in de namiddag achter het linkse raam.
Ze heeft opnieuw piercings in haar tepels zoals vroeger.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze middag even gaan wandelen in het "Pieter Van Der Donckt Shopping Center".
Er waren vrij veel ramen leeg maar dat is niet ongewoon tijdens de dagshift.
Maar geduld wordt bijna altijd beloond in Gent en dat was ook vandaag het geval! (y)
Bij mijn 2e passage in de Schepenenvijverstraat zag ik deze dame druk op haar GSM bezig met haar rug naar mij toe.
Ik deed teken met mijn hand dat ik interesse had en ze vroeg me of ik wou binnenkomen.
Ik vroeg haar naam. "Maria", zei ze. Ik wist dat ik goed zat dus ik ging binnen. 👍
Maria is een heel slanke, bijna "petite" meid, die een lichtjes "nerdy" uiterlijk heeft doordat ze een grote bril draagt.
Ze is heel vriendelijk en ze jaagt je ook totaal niet op. Ik deed rustig mijn kleren uit en waste mijn handen eerst aan de lavabo.
Zij had zich ondertussen ontdaan van haar zwarte kanten topje en haar string en ook de "high heels" gingen uit en we namen plaats op bed.
Ik lag op mijn zij en zij zat op haar knieen. Ze heeft prachtige peervormige borsten in B-cup met beide tepels gepierced. Heel mooi om zien! 😮
Een heel slanke taille met een strak kontje en glad geschoren pussy. Haar haar is zwart en licht golvend tot op haar schouders.
Ik was volop in de weer met het likken en kussen van haar borsten en tepels en streelde haar rug en billen ondertussen ook.
Ondertussen was ze mij lichtjes aan het aftrekken en even later stond ik zo goed als op volle sterkte. 👍
Ze vroeg of ik een blowjob zonder condoom wou voor 50 € extra maar daar bedankte ik voor.
Ik moet zeggen dat ze wel heel goed pijpt.
Met voldoende variatie en zuigkracht en ze gaat bij momenten ook diep en kijkt je dan zo onschuldige aan met haar grote bril.
Dat vond ik wel geil om te zien.
Ik begon in form te komen 🥵 en dat had ze in de gaten gekregen en ze vroeg welke positie ik wou starten.
"On top", zei ik en dat deed ze met volle overtuiging waarbij ze haar voeten rond mijn benen deed en ik voelde ze heel goed over mijn paal glijden.
Heel goede techniek dus! Deze dame kent haar vak en zou reeds 5 jaar in Gent actief zijn.
Voor positie 2 vroeg ik doggystyle en dat was geen enkel probleem waarbij ik goed kon doorstoten met zicht op haar strak kontje en ze zette haar handen tegen de spiegel.
Na enige tijd stopte ik en ze ging spontaan in missionarissen positie liggen voor standje 3.
Dit standje voelde echt heel goed aan want ze streelde constant over mijn rug met haar nagels en ik lag heel dicht op haar.
Ik voelde dat klaarkomen niet ging lukken tijdens intiem en ik vroeg of ze mij nog eventjes manueel kon afwerken wat ook geen enkel probleem was. 👍
Ze verwijderde het condoom en na +- 1 minuutje en goed uitgevoerde hand-job kon ik lekker klaarkomen.
Ze gaf me keukenrol en vochtige doekjes en er was nog voldoende tijd voor een wasje aan de lavabo.
Dan nog wat zitten grappen en grollen en wat onnozel doen waarbij ze goed aan het giechelen was. 🤣😂
Ze stelde een trio voor met haar collega Vanessa voor 2 x 50 €. 😊
Misschien moet ik dat binnenkort toch maar eens proberen met deze 2 toppertjes!
"You will be in heaven", garandeerde ze mij! 😇
Mijn kleren waren ondertussen terug aangedaan en ik kreeg nog een kus op de wang en vloog terug de straat op.
Conclusie: Een heel goede wip voor een zacht prijsje met een spontane sexy dame! 👌
Deze juffrouw ziet mij dus zeker nog terug! 👍
Groeten,
Window Shopper
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan