Recensie Maria/Giselle, Alkmaar, Achterdam D2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Misterjj70

Newbie
12
28/10/21
7
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weet iemand wanneer Maria/Giselle terug is
 
Vandaag weer geweest bij deze topper. Ze gaf aan te werken tot 17:00. Aangezien ze veel vaste klanten heeft had ze best een volle agenda. Gelukkig trof ik haar en we hebben een heerlijk half uur gehad.
 
Zondag eind ochtend bezocht. Alles als vanouds, ook dat ze 'hem' graag anaal wil, maar dat is niet mijn dingetje. eerst een heerlijke 69 welke zeer op prijs werd gesteld waarna ze me klaar reed.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Was er ook op zondagmiddag... pijpte weer heerlijk zonder... Alleen jammer dat ik haar tanden af en toe voelde in kleine Brian. Na standje 69 kwam ze bovenop mij en ging een beetje met haar kutje over me lul wat zo geil was en toen stopte ze hem zc in haar. Elke keer als ik bij haar kom zeg ik tegen mezelf dat dat niet meer zal gebeuren.... maar op de manier hoe ze me opgeilt gaat ie er toch weer zonder erin. Achteraf toch weer een beetje spijt, want dit zal ze vast wel doen met meerdere wandelaars. Blijft een geile donder.
 
Laatst bewerkt:
Ik was gisteren bij Giselle. Een hernieuwde kennismaking na 7 jaren, want in 2014 was ik ook een keer bij haar. Toen ook al een prima bezoekje, maar ja, ik had toen diverse andere favorieten die toevallig tegelijk even met vakantie waren.
Ook nu dus weer een prima bezoek. Ik gaf haar 50 euro en zei op haar vraag wat ik graag wilde dat ik me graag liet verrassen. Ze opperde wat dingen en een beetje kinky vond ik prima.
Het feestje begon met een Body to body massage om me op te warmen. Daarna stopte ze een kleine dildo in mijn kont -na vooraf netjes gevraagd te hebben of ik dat goed en lekker vond. De combinatie van haar trekwerk en de dildo voelde beslist heel aangenaam..., evenals de combinatie met haar inderdaad heel lekkere pijpwerk (ook hier vroeg ze netjes of het zonder condoom kon). Giselle pijpt nat en diep, en mogelijk voelde ik ook wel een beetje wat tandjes maar dat windt me juist op. Ik kan me echter voorstellen dat dat bij grotere slachtoffers misschien afleidt... Vervolgens vroeg ze of ik 69 wilde (ja, zeker!). Afwisselend likte ik haar poesje en vooral haar kontje, dit laatste kon ik het beste bij, maar ik vond het juist wel prima en Giselle ook.
.
Na een aangenaam tijdje 69 en nog even wat trekwerk ging ze over op reverse cowboy. Eerst ging het condoom erom (wel altijd bij neuken zei ze desgevraagd) en gelet op het verschil in bedrag met de vorige spreker (120 euro voor een half uur!) was dat ook te verwachten en ook prima. (De vorige spreker raakte ook juist in verwarring of althans gewetensnood van het ongevraagd ontbreken van het ding). Na het aangename neuken koos ik ervoor het in haar mondje af te maken, op haar uitnodiging en ook dat was weer heel lekker.

Giselle is een heel aardige en vriendelijke dame die haar best doet het de klant optimaal naar de zin te maken en daar ook rustig de tijd voor neemt: geen spoor van gejaagdheid en lekker close. Een beetje wennen moet ik misschien aan haar beleefdheid, gedienstigheid, soms lijkt de communicatie daardoor wat afstandelijk. Maar dat laatste kan ook aan mezelf liggen: ik word er eigenlijk een beetje verlegen van..... (Al is het lang niet zo sterk als een Griekse dame in de Geleen waar ik jaren terug een paar keer kwam en die erop stond mijn schoenen aan te doen en de veters te strikken. Ze had daar zichtbaar plezier in, maar ik voelde toch wat ongemakkelijk. Gelukkig was dat dan ná prima, hartelijke sex.
Ook voor Gisella geldt dat ze lichamelijk alles behalve afstandelijk, juist lekker close en royaal is.

Kortom ik ga zeker vaker bij Gisella terugkeren om te verkennen wat er nog allemaal in haar verrassings- / verwenpakket zit!

Ghost
 
Laatst bewerkt:
Ik was woensdag bij Gisele en toen zei ze dat ze vrijdag zou vertrekken. Ik begreep deze week vrijdag (vandaag), maar het zou eventueel ook nog volgende week kunnen zijn realiseer ik me (ik denk echter vandaag want ze zal niet op kerstavond reizen...). Ik hoop dat je nog succesvol bent!
Zou half januari terugkomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan