Recensie Maria, Haarlem, Poortje 19 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jean Jesus

Wandelaar
76
29/01/22
76
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren na lange tijd bezoek gebracht aan rosse buurt van Haarlem. Ik begin altijd eerst de rode lantaarn te verkennen. Bij binnenkomst recht tegenover zat onze kleine Mexicaanse verveeld voor zich uit te staren. Rechts een andere bekende dame die zodra ik keek gaapte als een leeuwin in Afrika. De derde dame was erg slank, vrijwel platte borst. Wenkte me naar binnen maar ik vond haar niet mooi genoeg voor bezoek. Op naar poortje dus. Had nog een 2 euro munt maar na inwerpen merkte ik da tourniquet open stond. Shit! Geld kwam er niet uit. Was verder niemand. Paar rondjes gedaan. Zag op nummer 19 opeens gordijn opengaan. Was een oude bekende: Maria. Ergens in 2016 of 2017 was ik 3 keer bij haar geweest. Telkens goede sex. Ze herkende me nog. Babbeltje gemaakt over koetjes en kalfjes. Paar opmerkingen: fantastisch mooi petit lichaam. Alleen zeer jammer van de sili borsten. Ze voelden als bakstenen en stonden rechtop. En haar haar had ze helblond geverfd. Echt een stoor dus. Enfin, even pijpen, missio en nog een keer pijpen en ik was klaar. Dame praat goed Engels en is slim en bijdehand. Ik mis de warmte en geilheid van een paar jaar geleden. Maar als je even geil bent is ze goed te doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan