Maria Hausnr 5

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

bonniestclair

Wandelaar
40
02/08/22
22
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Helaas Maria bezocht..

1,5 uur geboekt met Maria.
De foto's komen totaal niet overeen.
De leeftijd allicht wel.

Ze starten door een striptease te geven, ik op bed en zij sensueel dansend. Prima, niets op aan te merken. Tot ze plots begon te kreunen uit het niets, ze was ook bezig met kleding uit te trekken. Dus niet met zichzelf. Uitzicht was overigens prima.

De striptease werd opgevolgd door pzc + dt. Pijpen was goed, deepthroat stelde echter niets voor, met 1 hand om mijn vriend en de rest is de mond. Dat was de deepthroat.

Intiem was aardig, niet bijzonder maar oké.
Diverse standjes en al vrij snel kwam de vraag om doggy te doen. Dit dan ook gedaan en wat later de eerste keer de condoom gevuld. Vervolgens begon ze mij te masseren, prima en lekker voor een paar minuten. Maar ze hield niet op. Dus aangegeven dat het goed geweest was en tijd werd voor ronde 2. Maar dit wilde ze niet, ze wou graag nog even masseren; "no no i'm not finishd with the massage". Ik stelde voor om haar te beffen, ipv de massage en dat was goed. Maar tot mijn verbazing hield ze haar hand op haar poes/clit. Daar was ook niets te beleven dus, want het enige wat ik likte was haar hand.. daarna maar de 2e rondje gedaan en na een klein uur stond ik weer buiten. Geld terug gekregen voor het half uur waar ik geen gebruik van heb gemaakt, dat was wel netjes.

Al met al dus een illusie armer en heb oprecht nog nooit zoiets meegemaakt. Het gekreun waar ze mee begon heeft de hele "sessie" geduurd, een uur dus..

Ohja, bijna vergeten; had ook betaald voor tz, enige wat ik kreeg was een kus toen we de kamer uitgingen. Geen tz gehad, hier ook geld voor terug gekregen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.374
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan