Maria, Kaatsheuvel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

stille getuige

Vaste klant
Forumpionier
107
09/07/21
86
6


Wat een aanfluiting en belediging.
Een recensie kan ik niet schrijven hoewel ik naast het bed gestaan heb maar er is geen dienst geleverd.
Afspraak gemaakt met deze dame.
Eerst per app en bij aankomst even bellen voor exact adres.
Ter plekke had ik zoiets van moet ik echt hier zijn?!
De weg er naartoe (grindpad) had ik al zoiets van klopt dit wel.
Een camping helemaal achteraf zonder aanduiding als je het niet weet te vinden vind je het nooit.
Geen website geen telnr ingesloten tussen twee nette parken.
Kan het huisje zo aanwijzen op de kaart.
Het gros van de kentekens op de parkeerplaats was uit de oostkant van Europa.
Ik begrijp eigenlijk niet dat een Landal er pal naast ligt maar misschien dat die de boel hebben opgekocht en aan het opknappen/uitbreiden zijn wie weet.

Telefonisch aanwijzingen om bij het huisje te komen.
Dame aan de telefoon spreekt Nederlands weliswaar met een accent wat ik niet kon thuisbrengen.
Leek wel een mix van Brabants en Limburgs. Schat dit en schat dat pfft.
Ben volgens mij geen enkele Nederlander gepasseerd, so what tot nu toe.

Deur zou op een kiertje staan om te herkennen.
En idd.
Kon gelijk naar binnen.
Schoenen uit.

Wow wat een verschijning, 2x wow.
1x omdat ze 10x mooier was en 10 jaar jonger dan de dame van de adv.
1x omdat het zo fake (de adv bedoel ik) is als maar zijn kan.

Pracht van een jonge vrouw.
Prachtig gebruind lijf. Leek in eerste instantie wel zo'n Brazilian carnavalsmeisje als je snapt wat ik bedoel.
Minuscule bikini aan met een touwtje door haar reet.
Je zou er spontaan van klaarkomen.

Ze sprak me aan in het Engels terwijl de dame aan de telefoon dus Nederlands sprak.
Ik stond naast het bed en vroeg in het Engels wat gaan we doen.
Waarop zij de vertaalapp pakte en typte "sex en frans zonder condoom".
Ik dacht dat gaat niet goed komen.
Wat moet ik een uur lang in een snikheet stacaravan kamertje op een smal caravanbedje met een vrouw die amper Engels spreekt.
Ik wou haar wijzen op de mogelijkheden in advertentie. Ik had nog maar twee woorden getypt en ze antwoordde "no no change change" maw ik moet het nog aanpassen.
Ja hoor die klucht kennen we onderhand wel.
Ik kon natuurlijk van gedachte veranderen en gaan voor een vluggertje of zo.
Ik stond nu eenmaal naast deze schoonheid in de kamer naast het bed.

Ik dacht nee ik laat me zo niet doen.
Het zou zomaar kunnen dat de sex prima was maar zo voor de gek gehouden worden daar doen we niet aan mee.
Dat zo'n dame niet zelf of voor mijn part via een ander adverteert maar dan met haar eigen foto's, onbegrijpelijk.

Dus ik zei nee sorry ik ga weg.
Ze bleef rustig gelukkig (met al die Roemenen, Hongaren, Polen... rondom ze hoeft maar 1 schreeuw te laten).
Schoenen zo vlug mogelijk terug aan. Veters niet vastgemaakt en ben gaan wandelen maar bewust andere kant op dan ik gekomen ben.
Ging voor veiligheid maar ook dat was een risico want allemaal dezelfde huisjes en wirwar van straatjes zonder aanduiding je loopt zo verloren.
Ik zat er niet op te wachten om een stel Bulgaren of andersoortige tegen het lijf te lopen.
Maar het ging goed.

Daar staan je met je broek vol goesting zoals ze in België zeggen.
Had geen ander adresje in de buurt.
Kaatsheuvel is nu ook niet bepaald de plek waar je het gaat zoeken.
Efteling was dicht dus ook geen optie.
Dan maar naar huis en geld in de zak houden voor iets beters op een andere keer.
Genoeg leuke filmpjes op de pc om mezelf bezig te houden maar blijft balen.

Ben eigenlijk wel trots.
Vroeger zou ik gebleven zijn maar het is van de zotte wat je tegenwoordig al tegenkomt en dat kunnen we alleen maar uitbannen als we met z'n allen hier nee op zeggen.
Bizar gewoon.

Deze dame adverteert al een tijdje en is ooit wel eens een vraag over gesteld op hookers maar volgens mij geen recensie.
Gezien de duur dat deze advertentie al bestaat zowel op sj als kinky moet er toch wel iemand geweest zijn.
Die meid zit daar geen duimen te draaien.
Zou mooi zijn als een lid van alhier een ervaring heeft en deze wil delen.
Oftewel met deze Hongaarse (kom ik zo op terug) of met de echte dame van de adv dan wel iemand anders.

Waarom zeg ik Hongaarse?
Ik let altijd goed op.
Op de vertaalapp zag ik staan Magyar en heb het onthouden.
Blijkt Hongaars te zijn dus.
 
@ stlle getuige.
Goed dat je de benen hebt genomen, en thanks voor deze waarschuwing. Ik had ze ook op de korrel, mocht er toch nog een positieve resencie komen, afwachten dus.
 
HA HA , ik heb ook contact gehad, maar tijdens de conversatie een gevoel dat het niet klopt en maar vriendelijk meegedeeld dat ik over een tijdje terug kom met meer euro's op zak voor een langere date, met de gedachte er niets meer mee te doen. Met de smoes ik kom nu niet om dat ik nu te weinig euro's heb ,en de volgende keer doen we dubbel date worden ze in ieder geval niet boos op je. Na dit gelezen te hebben krijgt ze definitief een dik X achter het telefoon nummer.
 

Op damseltrove staan nog verschillende advertenties van meiden uit Kaatsheuvel.
Lijken allemaal een beetje op mekaar.
Mogelijk dezelfde ronselaarster en die zelfde ghettocamping.
 
Idd goed dat je gewoon weg bent gegaan. In het verleden was ik ook zo dom om te betalen en er beste van te maken en achteraf denken wat heb ik nu weer gedaan. Nu ga ik er gewoon niet eens meer naartoe. Door schade en zchande wijzer geworden.
 
Er gaat eigenlijk nog een verhaal aan vooraf.
Dat maakt het des te bizarder.
Ergens in mei heb ik getracht een afspraak te maken.
Dat was ook gelukt. Dacht ik.
Ik was uiteindelijk in de opgegeven straat (een andere dan nu), de afspraak was al 2x wat opgeschoven ze zat dan weer bij vrienden en dan weer iets anders.
Ik dacht laten we maar geduld hebben ik ben immers onderweg.
Toen ik in de straat was en om het huisnummer vroeg hoorde ik niets meer.
Heb nog even want rondgewandeld en heen en weer gereden tot ik haar huis spotte.
Hoe weet ik dat of denk ik te weten?
Op basis van de foto's in de adv en wat er achter haar raam stond.
Die combinatie met haar foto's heb ik toen besloten ik probeer nog wel eens een keer.
Nagenoeg zeker van. Ja ik let altijd erg goed op en doe onderzoek.
Doe ik gewoon graag. Haast spannender dan de date :unsure:.
Ze zal het mogelijk lezen so what.
Heeft ze misschien al omdat de adv wat aangepast is.
Er staat een verwijzing in naar de Efteling en laat ik dat hier nu net genoemd hebben.
Heb nog meer details maar als ik die vrijgeef weet ze zeker wie dit allemaal schrijft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan