Recensie Maria, Lovely Prive 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SoManyWomen

Stamgast
Forumpionier
308
21/07/21
177
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maria Lovely Prive

Dame is heeel erg aangenaam, haar advertentie sprak mij al direct aan enkele weken geleden en vandaag maar langsgegaan.

Heb 1 uur geboekt samen met jacuzzi en het was echt heeel relaxd.

Begonnen in de douche al elkaar te betasten en dat ging door op bed, de dame haar lippen zowel boven als beneden smaken hemels en daar heb ik uitgebreid gebruik van gemaakt, ze is ook een keer klaargekomen ( leek echt ) het was wel heel nat dus dat was denk ik niet gespeeld wel wat minder vond ik dat zij hele tijd van die kreun geluiden maakte heel de tijd.
Voor de rest hebben we elke standje gedaan op bed, de uitdaging wat je met haar hebt laat ik aan jullie over, zij is namelijk iemand die je MOET bezocht hebben!

Voor mij geen herhaling aangezien ik niet bij 1 dame blijf maar gewoon steeds naar iemand anders, maar als ik geen andere keus had zou ik zeker naar haar toegaan!

En heren/dames, deze dame is echt een godin, heeft een ontzettend goddelijke lichaam, en smaakt ook zeker goed.
Wie van latinas houdt is hier aan het juiste adres! Ook als je niet van latinas houdt, zal je na haar toch 2 keer nadenken om toch een latina te bezoeken haha.

Jammer dat ik niet met mijn vingers in haar mocht anders had ze heel het bed natgemaakt :p
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://lovelyprive.com/dames/maria/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen weekend ben ik bij Maria langs geweest.
Ik was enigszins nerveus, maar zij ging hier heel goed mee om en stelde me goed gerust.
Ik heb me uiteindelijk zeker vermaakt.

Om de date ff kort samen te vatten na het douchen waarbij maria me al aan het teasen en opgeilen was,
zijn we snel op het bed gedoken waar we elkaar oraal moichten verkennen wat zeer aangenaam was.
Daarna heb ik haar in missio gedaan en het in doggy afgemaakt, want tegen die billen ben ik niet bestand.

Al met al een leuke date en een dame die zich enthousiast inzet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben inmiddels ook bij Maria geweest.
Aardige dame met een mooi gezicht.
Zij is nog vrij nieuw in het vak.
Doet helaas niet aan TZ en (laten) vingeren.
Spreekt een mengeling uit Engels en haar moedertaal Spaans, wat de communicatie (voor niet Spaans sprekende) niet altijd makkelijk maakt.
Borsten zijn niet echt en helaas erg gevoelig. Alles doet haar daar gauw pijn, dus je kunt er niet veel mee, helaas. Toch kan zij erover blijven lachen, als je bijzonder interesse voor haar tieten toont.
Zij wil ook wel PZC, voor 50 € extra. Gelukkig doet zij helemaal niet moeilijk als je daarvoor bedankt.
In het algemeen helaas van begin af aan veel nep gekreun, ook al weet zij een befbeurt wel te waarderen.
Dus pluspunten zijn haar bijzondere aardigheid en schoonheid,
Minpunten neptieten en -gekreun, beperkte mogelijkheden en overgevoelige tieten.
Herhalingsgevaar 40 %.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3352824-maria
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest bij Maria , toen ik binnenkwam heb ik rustig betaald en nam ik plaats en terwijl ik dat deed zag ik dat Maria al stiekem aan het gluren was van welke klant er voor haar kwam en ik zag haar beetje glimlachen naar mij, daarna kwam ze helemaal tevoorschijn wel echt een mooie verschijning is ze heeft echt een hele mooie gezicht de borsten zijn wel groot maar wel nep dat kan je wel gelijk zien , na elkaar begroeten bood ze me een drankje en gingen we de trap op en kon ik genieten van haar billen ze had ook geen string aan alleen jurk dus kon ik goed gluren , toen we boven waren was ik al gelijk geil ze kwam dichtbij mij en keek me in me ogen aan om me beetje te teasen daar werd ik nog geiler van , dus gaf ik haar een tikje op haar wel bil ze zij gelijk no no dus dat respecteerde ik wel , nadat ze mijn jongeheer had gewassen en ondertussen tijdens het wassen mij ook geil maakte door me af te trekken, daarna nam ik een douche en toen ik klaar was begonnen we met het voorspel, ze ging bovenop me zitten met haar dikke billen en begon op en neer te gaan met haar billen en dan keek ze mij heel ondeugend aan , toen ik geil genoeg was geworden zei ik tegen haar om me te pijpen dus deed ze de condoom om en begon ze me te pijpen ze kan het heel goed ze wisselt heel vaak af en soms gaat ze diep wat het nog lekkerderer maakt op een gegeven moment probeerde ik haar hoofd vast te pakken maar ze zei gelijk weer no en ook in haar borsten beetje knijpen heeft ze liever niet dus dat respecteer ook weer gelijk en ze ging weer verder pijpen op een gegeven moment had ik het gevoel dat ze mij gelijk wilde laten klaarkomen met pijpen omdat ze mij tijdens het pijpen ook aan het aftrekken was dus ik merkte als ze mij blijft verder pijpen ga ik nu al klaar komen dus zei ik tegen haar kom doggy , en toen het erin zat begon ik te knallen waarop ze zei not hard ik denk dat ze hard niet aankan terwijl ze wel een hele dikke kont daarvoor heeft na een paar min knallen kwam ik al gelijk klaar want het pijpen van haar had me al heel erg geil gemaakt.

Toen we klaar waren beetje gesprek gehad maar ze praat beetje gebrekkig Engels dus soms verstaat ze jou niet , maar ik zag wel dat ze interesse toonde door te zeggen dat ik er goed uitzag en aan mij te vragen van je ziet er wel gespierd uit , hoe vaak sport je etc.
Voordat we samen de deur uitliepen keek ze me nog eens ondeugend aan en glimlachte ze dus ik kneep haar in haar kont en ze begon aan me jongeheer te voelen en op het laatst gaf ze me een kus.

Al met al een geslaagde dag met haar en wel zeker een aanrader de seks was zeker top want ze weet echt wel wat ze doet, dus ik zeg zeker gaan Maria moet je echt bezocht hebben ze ziet er precies uit net als op de advertenties.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/3352824-maria
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als ik dit allemaal zo lees kan ik me absoluut niet vinden in sommige reacties !

Ik ben na snel en soepel afspreken bij Maria geweest.

Ben gek op Latina's en daardoor ook bij Maria terecht gekomen.

Eerste keer in een bordeel maar zonder spijt met enige spanning.

Wat een geweldige vrouw!
Heerlijke grote borsten, mooie kont en zacht gezichtje.

Na elkaar ontmoet te hebben naar de kamer waar het mocht beginnen.

Extra's afgesproken en samen onder de douche nadat ze mij had uitgekleed en opgegeild.

Vol overgaven pijpte ze me onder de douche nadat we elkaar net hadden ingezeept.

Eenmaal afgedroogd en opgeladen lag ze te wachten tot ik haar heerlijk met me tong bevredigde en langzaam me vinger in haar liet glijden en werken.

Ze trok me omhoog aan me haren en duwde me al snel naar binnen waardoor ze goed kreunde wat ik persoonlijk heerlijk vindt.

Na goede sex in meerdere standjes pijpte ze me tussentijds slobberend en diep zonder condoom om vervolgens weer heerlijk in haar te glijden.

Ze rijde me helemaal klaar terwijl heer borsten in me gezicht drukte en ik haar kont goed vast had en ze me tongzoende tot we beide naar adem snakte.

Nog heerlijk na geknuffeld en gepraat en samen nog na gedoucht terwijl ze me nog kort pijpte en aftrok tot een 2e orgasme die ik vol over haar borsten mocht spuiten.

Kleine kus na het verlaten van de kamer, en met een grote glimlach terug naar huis om nog na te genieten van de avond en haar parfum

Tot snel Maria
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De deze dame staat ook zeker op
Mijn lijstje mooi filmpje op de site van het privé huis
Maar ik ben niet zo van de privehuizen dat houd me een beetje tegen maar echt een mooie dame
Toch wel 1 van de betere Privé huizen kn Rotterdam kan ik zeggen.

In een voorstelronde Maria ook eens gezien tijd geleden en is echt zoals op de foto's. Hele mooie dame.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/lorena/
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zojuist deze dame bezocht. Ze werkt nu bij Het Landhuisje in Overloon en niet meer in Rotterdam (vooralsnog voorlopig). In Noord-Brabant dus.

Keurig ontvangen door de gastvrouw, drankje gehad en de betaling gedaan. Maria kwam mij daarna ophalen en ze had er zin in. Op de kamer heeft ze geholpen met uitkleden en het teasen begon toen al. Daarna onder de douche en zij kwam er bij. Ik wilde haar kussen maar toen vertelde ze dat we de extra's na het douchen zouden regelen.
Pzc en Tz allebei 50 euro. Normaal betaal ik dit soort bedragen niet extra maar aangezien het mijn 1e dag van de vakantie was en ik er toch wel veel zin in had dus wel gedaan. Geen spijt van het pzc, dat doet ze uitstekend. Tz moest een beetje op gang komen maar na enige tijd toch vol overgave, maar kwalitatief niet bijzonder.
Na een heerlijke lange pijpbeurt was het tijd om te neuken. Met haar mond werd vakkundig een condoom om mijn harde pik aangebracht en ze kroop bovenop. Daarna nog in missio en doggy geneukt en ook in doggy het condoom volgespoten.
Toen nog een tijdje liggen knuffelen en kussen en ze bood nog een massage aan. Dat viel overigens niet tegen, deed ze best prima. Ze wilde nog een 2e ronde proberen maar er was niet veel tijd meer. Allebei nog onder de douche geweest en daarna afscheid genomen.
Het is een leuke dame met enorme tieten, haar Engels is niet fantastisch maar goed genoeg om normaal te communiceren. Jammer dat de extra's zo prijzig zijn anders zou ik zeker weten nog vaker gaan. Voor nu gaat ze op de reservelijst,

Volgens de website komt ze uit Cuba, zelf vertelde ze uit Spanje te komen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.hetlandhuisje.nl/nl/dames/lorena/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wilde gisteren eigenlijk naar een Duitse Saunaclub, maar het weer en wat extra drukte op het werk belette mij. Deze club is nieuw voor mij en met 45 minuten rijden goed in de buurt. Geen reservering gemaakt, maar ik had een Afrikaanse schone en deze Maria wel op mijn lijstje staan. Niet druk op de parking en bij binnenkomst kwamen 4 dames zich voorstellen. blijft een apart gewaardwording. De Afrikaanse liet zich niet zien, Maria wel en daar heb ik een leuke, iets te korte tijd meegehad. 80,- betaald aan de balie. Lekker samen douchen, beetje teasen al. Niet gekozen voor extra's, eerst maar eens zien wat de dame in petto had. Ik mocht heerlijk met haar super grote borsten spelen, beetje vingeren mocht ook, beffen bleek extra te zijn. korte bodymassage met die heerlijke borsten, daarna met mond condoom erom voor prima bj. Daarna klom ze erboven op en ben ik, even later met aanblik van haar mooie lichaam, iets te snel in missio klaargekomen. Daarna was het kuisen en klaar. Me nog even gedouched, zonder haar dit keer en met twee zoenen afscheid genomen. Jammer dat het halve uur niet is volgemaakt en dat handelingen die in Duitsland standaard zijn, hier als extra'gelden, dat maakt zo'n date onbetaalbaar. Leuke dame verder, met vlotte Engelse babbel en, je moet er van houden want fake, twee enorme pluspunten....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan