- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maria-new-493061263.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Onlangs eens afgesproken met een dame die voor eenpaar dagen in mijn omgeving vertoefde, ze wist me te vertellen dat ze in Brussel woonde en die omgeving weinig of nauwelijks klanten wilde ontvangen vanwege de veiligheid.
Had een bepaalde kledingwens afgesproken via whatsapp en dazt kwam ze ook na.
Het was een prachtige verschijning sportief slank gebouwd en heerlijk in de omvang.
Na enkele streling ons op het bed neergelegd en een tijdje later 69 waarbij haar poesje lekker smaakte naar wat vanille.
Nadat ik lekker klaargekomen was bij haar dan begon ze spontaan te masseren, je voelde dat ze wel ervaring heeft.
Enig minpunt dat ze niet tongzoent met mensen die een half uur met haar boekte maar wel met mensen die een uur boeken.
Had een bepaalde kledingwens afgesproken via whatsapp en dazt kwam ze ook na.
Het was een prachtige verschijning sportief slank gebouwd en heerlijk in de omvang.
Na enkele streling ons op het bed neergelegd en een tijdje later 69 waarbij haar poesje lekker smaakte naar wat vanille.
Nadat ik lekker klaargekomen was bij haar dan begon ze spontaan te masseren, je voelde dat ze wel ervaring heeft.
Enig minpunt dat ze niet tongzoent met mensen die een half uur met haar boekte maar wel met mensen die een uur boeken.