Recensie Maria Nijmegen Nieuwe Markt 26 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

soso63

Newbie
3
09/01/22
7
1
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maria is een spontane, vrolijke dame.
Ze zat op nummer 26, rechts naast de deur met een naambordje in haar raam.
Ik schat haar eind 40 begin 50. Ze is slank, ca 1,60 groot en heeft voor haar grootte een paar grote borsten waar de dokter zijn best voor heeft gedaan.
Ze is goedlachs en praat vrolijk en honderduit en ziet er meer dan prima uit.
Instaptarief is 50 en voor het dubbele kun je een half uurtje terecht.
Ik heb haar 60 betaald en vroeg het rustig aan te doen, ze bedankte me hartelijk.
Na het wasje op bed beland en het begon met wederzijds strelen en aanraken, wat me wel veviel.
Daarbij nam ze wel een positie aan dat je weinig bereikenkon en het strelen mocht ook niet te intiem worden van haar.
Na het aanbrengen van het rubbertje begon ze aan haar franse avontuur, wat ze niet voorzichtig deed.
Ook hierbij mocht ik haar oppervlakkig aan blijven raken.
We werden even gestoord door een stevige klop op haar kamerdeur, die ze wel even beantwoordde, en de klopper vroeg om geduld.
Hierna doorgegaan met ons avontuur en toen het intieme gedeelte begon vroeg ik om cowgirl.
Daarin was ze niet erg bedreven, zelfs wat lomp, maar dat geldt voor veel dames.
Mijn kleine man vond haar cowgirl ook niet zo prettig en dat merkte ze meteen.
Dus rubber eraf en met het nodige glijmiddel is de job met de hand afgemaakt.
Toch 4 sterren door haar uiterlijk, vrolijkheid, vriendelijkheid en geduld ondanks dat het bij mij even niet meer wilde.
Er zijn immers dames genoeg die het dan laten afweten.
 
Laatst bewerkt:
Maria is een spontane, vrolijke dame.
Ze zat op nummer 26, rechts naast de deur met een naambordje in haar raam.
Ik schat haar eind 40 begin 50. Ze is slank, ca 1,60 groot en heeft voor haar grootte een paar grote borsten waar de dokter zijn best voor heeft gedaan.
Ze is goedlachs en praat vrolijk en honderduit en ziet er meer dan prima uit.
Instaptarief is 50 en voor het dubbele kun je een half uurtje terecht.
Ik heb haar 60 betaald en vroeg het rustig aan te doen, ze bedankte me hartelijk.
Na het wasje op bed beland en het begon met wederzijds strelen en aanraken, wat me wel veviel.
Daarbij nam ze wel een positie aan dat je weinig bereikenkon en het strelen mocht ook niet te intiem worden van haar.
Na het aanbrengen van het rubbertje begon ze aan haar franse avontuur, wat ze niet voorzichtig deed.
Ook hierbij mocht ik haar oppervlakkig aan blijven raken.
We werden even gestoord door een stevige klop op haar kamerdeur, die ze wel even beantwoordde, en de klopper vroeg om geduld.
Hierna doorgegaan met ons avontuur en toen het intieme gedeelte begon vroeg ik om cowgirl.
Daarin was ze niet erg bedreven, zelfs wat lomp, maar dat geldt voor veel dames.
Mijn kleine man vond haar cowgirl ook niet zo prettig en dat merkte ze meteen.
Dus rubber eraf en met het nodige glijmiddel is de job met de hand afgemaakt.
Toch 4 sterren door haar uiterlijk, vrolijkheid, vriendelijkheid en geduld ondanks dat het bij mij even niet meer wilde.
Er zijn immers dames genoeg die het dan laten afweten.
Mooie review. Score komt goed overeen met je beschreven ervaring. Altijd jammer als het even niet lukt. Zo'n onderbreking helpt dat waarschijnlijk ook niet bij. Bedankt voor je review.
 
Terug
Bovenaan Onderaan