Recensie Maria Paula, Almere (vh Deventer, Venlo, Hoogeveen, Oudenbosch, Tilburg, Enschede, Middelburg, Kerkrade) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T85

Stamgast
639
06/10/21
558
10
Vandaag deze dame bezocht een kleine Colombiaanse dondersteen met een prachtig fitgirl figuur voor de liefhebber maar toch ook vrouwelijke rondingen in borsten en billen.
Een heel leuke dame met een leuk en lief karakter bijzonder zijn wel borsten die voor de helft met een tattoo bedekt zijn maar voor mij verder niet storend.
Verder spreekt ze naast Spaans ook redelijk vloeiend Engels en is de sex en hygiëne goed te noemen ik zal zeker bij haar terug gaan!
Op dit moment ontvangt ze in Kerkrade in een appartement wat zich typisch leent voor deze dames verwacht dus geen luxe loft of kamer.
prijzen zijn er dan ook naar 80 euro voor een half uurtje met een dame als haar is tegenwoordig niet meer heel duur te noemen.
Verder is de kans zeer groot dat Maria binnen een week of 2 weer verder trekt elders door Nederland dus het advies houd haar pagina in de gaten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kerkrade/5078493-maria-paula
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Maria Paula ook bezocht toen ze nog in Enschede ontving een heerlijke dame met een strakke kut en goede service neemt de tijd en geen klokkijkster. Ik mocht haar zelfs anaal nemen wat ze lekker vond, ze is dol op doggy-style. Ze heeft me verder op haar knieën gepijpt wat ze goed kan echt een aanrader deze dame. Colombiaanse dames vallen nooit tegen als het op seks aankomt maar deze dame is uniek in haar soort als haar zul je geen andere vinden en zeker niet in deze prijsklasse.
 
Laatst bewerkt:
Zoenen zit bij de prijs in mits schoon, anaal is natuurlijk extra zoals bij 97% van de dames trouwens, prijs moet je met haar overleggen ze is heel actief via whatsapp.
 
Nog iemand recent bij haar geweest? Zit nu in Zwolle, contact via app liep goed (anaal is €50 extra), maar toen ik concreet af wou spreken geen reactie meer, mijn appjes worden wel gelezen maar ze reageert niet terug?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Goeie date gehad met haar. In de ochtend gaat ze naar de sportschool en dat kun je ook zien, ze is overal gespierd.
In het uurtje twee keer gekomen, 1 keer in doggy met uitzicht op haar heerlijke billen en de tweede keer heeft ze me met wat olie heerlijk afgetrokken. Ze voelt dat echt uitstekend aan.
Herhalingsgevaar is erg groot.
Je kan voor- en achteraf douchen, pijpen is pmc.
 
Zit ze in een hotel of huurt ze ergens een kamertje, als t meer een beetje een fijne locatie is en geen hokje. Spreekt ze ook echt Engels, dan woordt t echt tijd voor een bezoek.
 
Vandaag bij haar geweest, wat een lekkere dame en wat een figuur.
Als je van atletische vrouwen houd.
Helaas vertrekt ze volgende week naar Majorca voor body-building training.
komt volgend jaar terug naar nederland, en zou dan naar Utrecht gaan.
Jammer te ver weg dan.
Leuke ervaring, zijn tegenwoordig weinig vrouwen die het serieus nemen
 
Ook ik heb Maria bezocht in Zwolle. Na haar adres gekregen te hebben, op lokatie werd ik werd eerst gechecked, om mij op de parkeerplaats eerst te zien , toen het juiste huisnr gekregen. Dame heeft een zeer strak figuur en een heerlijk uurtje gehad met als extra anale sex tegen meerprijs van 50 euro, heeft inderdaad een operatie aan de borsten gehad, welke een beetje fout is gegaan, heeft daarom de tattoo erop, dame vond het wel lekker om aan haar andere tepel gezogen te worden. Vind dame haar geld wel waard.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoogeveen/5078493-maria-paula
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zondag avond bij deze spontane meid geweest.
Afspraak was via WhatsApp in kleine 10 minuten geregeld.
Voor mij klein uurtje rijden, had al haar straat vanwege de navigatie.
Kort voor aankomst werd ik via een video call door haar gebeld, herkende haar gelijk van haar foto's.
Na korte call kreeg ik het juiste huisnummer.

Eenmaal aangekomen allervriendelijkst ontvangen.
Gelijk begonnen met teassen van haar, leuk begin zeg maar.
Langzaam klede zij mij uit, en zichzelf ook.
Was al snel flink opgewonden, ook door haar vriendelijke threatment in combi met haar figuur.
Ze is niet groot wat betreft haar lengte, maar heeft een stevig goed getraind figuur.
Je ziet duidelijk aan haar dat ze bijna dagelijks morgens enkele uren stevig traint.
Thuis doet ze ook een rondje kick boxen vertelde ze toen we na afloop nog even lekker na kletsten.

Ik heb me door haar laten leiden, mag graag verrast worden.
Wel dat beviel me erg goed. Ze weet wat we als man nodig hebben voor een volledige ontspanning.
Nadat ze mijn body overal verkend had, veel zoenend en kussen ging ze over tot een party stevig pijpen.
Ze neemt echt de hele lengte in haar mooie gulzige mond.
Nu ik dit hier aan het beschrijven ben krijg ik het weer, raakt alweer opgewonden....
Na uitvoerige pijpsessie mocht ik haar ook verwennen, in 69 hebben we beiden mogen liggen genieten.
Haar body reageerde hier ook op, dus werd het tijd voor het neuk werk.
Ze geeft zich hierbij compleet over, de vonken vliegen erbij af, heerlijk flink en stevig werk....
Na meerdere standjes kwam ik tot een explosief hoogtepunt waarbij ik haar van achteren neukte, op zijn doggy style.
Even beiden bijkomen, beetje elkaar masserend liggen nagenieten.
Daarna tijd voor een uutgebreide 2e ronde, koste me flink wat moeite, want de 1e ronde had al de nodige energie van me gevergd.

Samengevat zeker voor herhaling vatbaar, zal denk ik niet lang duren.
Ze zal me denk ik komend weekend vast weer gaan zien
Verder was ik wel blij dat ze goed Engels spreekt, wat nog wel eens ontbreekt bij de Zuid Amerikaanse dames. En ik helaas geen Spaans nog Portugees spreek.
 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let op imitator actief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Deze week werd ik blij want de (originele link van de advertentie) van Maria Paula stond weer online.
Oké wel bijna een uur bij mij vandaan maar zo kortbij was ze al een hele tijd niet meer geweest.
Nu volg ik Maria op socials en een paar weken geleden zat ze nog in Colombia maar nu terug.
Met nieuwe foto's maar in dezelfde advertentie link als hierboven de foto's waren deze keer wel met het gezicht onherkenbaar maar goed privacy kan he.
En een ander nummer ook dat kan Maria is veel in het buitenland en een prepaid simkaart ben je snel kwijt.

Eenmaal via whatsapp een afspraak gemaakt en ook die verliep eigenlijk zoals bij vorige dates altijd geheimzinnig over de exacte locatie.
Een 45 minuten onderweg geweest om in Venlo of beter gezegd Blerick in een volkswijk uit te komen.
Maar met de goedkope appartementen ben ik bij deze dames wel bekend mee dus goed.
Eenmaal met de deur open begon ik al te twijfelen ze zag er een stuk jonger en ook heel eerlijk ook wel knapper uit.
Dus ik trapte af met je bent niet Maria Paula he jawel blabla, nou ja toch 45 minuten gereden dus maar naar de slaapkamer mee gegaan.
En een vluggertje gepakt voor 70 euro half uur was 100 ook dezelfde tarieven als de echte Maria Paula.
Ze had wel ook een vrij strak lichaam van de fitness redelijke biceps strakke kont, maar eigenlijk meer het jongere zusje van de echte Maria die een stukje minder in de sportschool kwam.
Haar tattoo's kwamen achteraf op foto's vergeleken ook niet overheen dus gewoon 100% genept.
Een vluggertje is ook echt vlug vlug ze pijpt en neukt wel als een bezeten Latina snel snel maar niet slecht.
Maja alles om je snel weer weg te hebben verder was ze wel aardig en nogmaals zeker niet lelijk sterker knapper en jonger als het origineel.
Maar het totaalplaatje van het origineel had ze niet dus mannen mocht je het origineel kennen en willen ze is het niet!
 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Let op imitator actief !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Deze week werd ik blij want de (originele link van de advertentie) van Maria Paula stond weer online.
Oké wel bijna een uur bij mij vandaan maar zo kortbij was ze al een hele tijd niet meer geweest.
Nu volg ik Maria op socials en een paar weken geleden zat ze nog in Colombia maar nu terug.
Met nieuwe foto's maar in dezelfde advertentie link als hierboven de foto's waren deze keer wel met het gezicht onherkenbaar maar goed privacy kan he.
En een ander nummer ook dat kan Maria is veel in het buitenland en een prepaid simkaart ben je snel kwijt.

Eenmaal via whatsapp een afspraak gemaakt en ook die verliep eigenlijk zoals bij vorige dates altijd geheimzinnig over de exacte locatie.
Een 45 minuten onderweg geweest om in Venlo of beter gezegd Blerick in een volkswijk uit te komen.
Maar met de goedkope appartementen ben ik bij deze dames wel bekend mee dus goed.
Eenmaal met de deur open begon ik al te twijfelen ze zag er een stuk jonger en ook heel eerlijk ook wel knapper uit.
Dus ik trapte af met je bent niet Maria Paula he jawel blabla, nou ja toch 45 minuten gereden dus maar naar de slaapkamer mee gegaan.
En een vluggertje gepakt voor 70 euro half uur was 100 ook dezelfde tarieven als de echte Maria Paula.
Ze had wel ook een vrij strak lichaam van de fitness redelijke biceps strakke kont, maar eigenlijk meer het jongere zusje van de echte Maria die een stukje minder in de sportschool kwam.
Haar tattoo's kwamen achteraf op foto's vergeleken ook niet overheen dus gewoon 100% genept.
Een vluggertje is ook echt vlug vlug ze pijpt en neukt wel als een bezeten Latina snel snel maar niet slecht.
Maja alles om je snel weer weg te hebben verder was ze wel aardig en nogmaals zeker niet lelijk sterker knapper en jonger als het origineel.
Maar het totaalplaatje van het origineel had ze niet dus mannen mocht je het origineel kennen en willen ze is het niet!
Ik had al het vermoeden dat zij het niet was ze ziet er op de foto's slanker en minder gespierd uit bovendien heeft deze een moedervlek boven haar borsten die had de echte maria Paula niet.
 
@T85, bedoel je nu dat ze sterker, knapper en jonger is dan de originele Maria Paula ?
Nou als je goed gelezen hebt niet sterker en zeker minder gespierd, wel jonger en ik denk voor de meeste mannen fysiek nog aantrekkelijker.
Belangrijk om te weten voor de mannen die het origineel kennen dat de dame die nu dezelfde advertentie als het origineel gekaapt heeft onder dezelfde naam op een andere dame moeten rekenen.
Of dit met haar medeweten is weet ik niet maar goed nogmaals ik ben er een flink stuk voor gereden en dan is het een andere dame als het moet zijn.
 
Ik had goed gelezen, maar de voorlaatste alinea van je verslag is niet erg duidelijk. Nu wel, de vraag is inderdaad of de originele MP hiervan weet. Misschien is het haar jongere zusje wel. En we moeten maar afwachten of MP nog terugkomt, want ze is al een paar maanden weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan