Recensie Maria Paula 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben afgelopen zaterdag bij trans paolo geweest. Wat en vergissing was dat. Eenmalig en nooit meer. Had eigenlijk gelijk na binnenkomst me moeten omdraaien en weg. Wat een varkenstal waar ze in ontvangt. Haar pik is zeker geen 27 cm. Hooguit 20. Haar adem. Alsof je een asbak uitlikte. Nee dit was eenmalig maar nooit meer. Jammer dit je eerste trans ervaring was
 
Is dit ze?
Ben afgelopen zaterdag bij trans paolo geweest. Wat en vergissing was dat. Eenmalig en nooit meer. Had eigenlijk gelijk na binnenkomst me moeten omdraaien en weg. Wat een varkenstal waar ze in ontvangt. Haar pik is zeker geen 27 cm. Hooguit 20. Haar adem. Alsof je een asbak uitlikte. Nee dit was eenmalig maar nooit meer. Jammer dit je eerste trans ervaring was
Is dit ze? https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/maria-paula-100-activa.html
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
zal er ff recensie overschrijven, geen derde been zoals ze beschrijft, heeft een reukje, was niet proper en 150 euro voor een half uur later buiten te staan, vond ik wat overdreven
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
20
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
zelfde mening als die hierboven, niet zo groot geschapen, geen hygiene, het was er rommelig en het stonk er, ... mijn zin was direct over 0/10
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan