Maria (Roe), A202

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zeus72

Wandelaar
38
04/09/22
21
1
Nee, het is niet echt Maria Sharapova, maar toch een 10 voor uiterlijk en lichaam, lekkere kont en borsten. Zeer slank, blonde haren, mooie blik die je blijft aankijken tijdens sex. OK, het continu fake gehijg is wat te, maar stoort niet echt en is ook niet te overdreven fake of luid. Niet vingeren, niet aan gezicht komen, verder geen beperkingen ervaren. Niet om extra gevraagd. 70 euro met 69 inbegrepen. Niet gehaast. Communicatie beperkt. Pijpt lekker. Sex OK. Herhaling? Mogelijk. Zou er al een jaar zijn.
 
Niet 100% zeker dat het deze dame betreft, vandaag iig een Roemeense Maria bezocht in de Aarschotstr, dacht wel nummer 200.
Slank als in niet dik, ja, maar niet als in mager. Heel knap lichaam wel, mooi gebruind, mooie borsten C-cup.
Pijpen heel goed, alleen op pure wilskracht niet dan al mijn kruit verschoten :p
Neuken nogal standaard, ze keek mij duidelijk NIET aan en veel gehijg was er ook niet (vandaar twijfel of het zelfde dame is). Anyway, lang hield ik het niet vol.
Leuke dame. Ik ga zeker nog eens terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan