Recensie Maria (Roe), Aken, Antoniusstrasse 14 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Der Spritzer

Vaste klant
Supporter
Forumpionier
128
29/06/21
157
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
De Roemeense Maria staat al een aantal jaar in de deur van huis 14, onlangs ben ik eens bij haar naar binnen gegaan. De binnenkomst was gezellig en ze was zeer vriendelijk en spraakzaam.

Op bed begon ze me op te warmen door lekker met m'n pik te spelen, dat kon hij wel waarderen waardoor het niet lang duurde voordat hij begon te groeien, ze bleef nog een tijdje doorspelen met haar handje en deed er vervolgens een rubbertje omheen en begon aan de blowjob die ook even duurde maar naar mijn smaak ook wel iets intenser had gemogen. Vervolgens gewisseld naar missionaris en het afgemaakt in doggy.

Nog even nagekletst, volgens mij is ze inmiddels (of vertrekt binnen nu en 3 dagen) op vakantie.

Herhalingsgevaar? Weet het niet, normaliter ga ik altijd voor blondines, met haar service en vriendelijkheid is in elk geval niets mis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook Maria kost sinds dit jaar €.50,-… Ik was al een tijdje niet meer bij haar geweest, maar mijn naam was ze niet vergeten. Slimme meid. Snelle meid ook. €.50,- vind ik teveel voor "7 minutes", en dat heb ik haar ook gezegd. Deze keer liet ze me pas na wat meer minuten komen, en ze vroeg of het zo beter was. Dat was zo 🙂. Maria heeft echt een zeer goed figuurtje, vooral in de doggy positie valt daar eigenlijk niks meer aan te verbeteren. Onder de streep voor herhaling vatbaar dus.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan