Recensie Maria (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 40/2 4,27 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/naughty-goodlooking-girl-with-big-g-cup-for-kinky-sex.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het bezoek was op 11 april

Vanochtend maakte ik een wandeling in de Schipperskwartier. Mijn doel was om BDSM te proberen met een van twee meisjes: Ambra of Maria. Op basis van hun profielen beginnen ze om 11.00 uur met werken. Om 10:50 was Maria al op haar werkplek. Ik wilde zacht SM voor 50 euro in 15 minuten. Maria zei dat haar prijzen voor kinky meestal beginnen bij 100 euro voor een half uur, maar omdat het ochtend was, stemde ze in met 50 euro.

We gingen naar de tweede verdieping en gingen de kamer binnen. Veel speelgoed, veel kinky attributen. Hierna heeft de betaling plaatsgevonden. De netheid ligt op een hoog niveau, Maria waste zelf haar handen en zei dat ik mijn handen en penis moest wassen. Daarna begon het spel.

Helemaal aan het begin beval Maria om met mijn rug naar haar toe bij het kruis te gaan staan en mijn handen omhoog te steken. Hierna volgde een kleine pak slaag met de hand en een zweep als warming-up. De testikels werden meerdere keren geraakt.
Toen ging ik doggy style op bed staan en Maria ging door met slaan.

Vervolgens kreeg ik de opdracht om op mijn rug te gaan liggen en mijn benen uit elkaar te spreiden. Maria deed een zwarte handschoen aan haar hand en pakte een flesje glijmiddel. Ze kneep een beetje glijmiddel op haar vinger en stopte het in mij. Tegelijkertijd begon Maria mijn lul te melken. Dit alles ging gepaard met vieze praatjes van haar kant. Na enige tijd zat de tweede vinger in mij en kreeg ik de opdracht mezelf af te trekken.

Een paar minuten later kwam het orgasme.


Over het algemeen was de indruk goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan