Recensie Maria (Roe), Antwerpen, Verversrui 5/2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dogielover

Vaste klant
Forumpionier
183
03/07/21
369
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag, terwijl de regen met bakken uit de lucht viel, bij deze dame binnen gestapt.
Een jonge meid, die naar eigen zeggen 19 jaar is en maar 2 weken actief is in het SKW.
Buiten Roemeens spreekt ze zo goed als niets, wat de communicatie niet makkelijk maakte, Mijn Roemeens is ook niet uitgebreid genoeg voor een diepgaand gesprek, maar voldoende voor het SKW.
Ze is nog jong en wat te weinig ervaren en dat was er aan te merken, maar met wat bijsturing af en toe viel het wel mee.
Na de nodige instructies was het pijpen wel ok en afwisselend, en nadien met haar in amazone het rubbertje volgespoten.
Qua hygiëne was het in orde met een wasje voor en na.
 
Lief ,knap en jong en zeer goede service.

Maria zit ondertussen op Verversrui 5/1.
(Nacht) naast Adele ook een leuke jonge meid, ze zijn vriendinnen.

Ze is nu geen 19 meer , maar 21. Is hard gegaan de laatste maanden.
Ja , ze spreekt alleen Roemeens , toch is ze voortreffelijk. Leuk lingeriesetje aan ook nog gisteravond. 5 * heren wandelaars!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren avond haar bezocht,na een Paar rondjes bij haar binnen gegaan,spreekt alleen roemeens en een beetje engels,eerst het financiele afgehandeld .
Eenmaal op het bed een redelijke pijpbeurt gekregen,daarna is zij on top gekomen ,dan zijn we overgeschakeld op missionaris en zijn we geindigd in doggy,geen enkele tijdsdruk en zeker 20min binnen geweest ,ik ga haar nog eens bezoeken als ik in antwerpen ben
 
Is dit toevalig maria met zwart haar en en bril op ? , want dan ben ik bij haar binne geweest tijdens dag schift vandaag op vrijdag ,en het was zeer goed meegevallen

Pijpen + 8
Doggy genomen en moge kletse op de poep + 9
zij op mij gezeten ,was iets minder en deed ze ni al te graag
haar kontje mogen likke + 10
& geeindigt met en massage voor de 50 euro dus was zekers wel top voor die prijs
denk volgende keer langer ga nemen bij haar
 
Is dit toevalig maria met zwart haar en en bril op ? , want dan ben ik bij haar binne geweest tijdens dag schift vandaag op vrijdag ,en het was zeer goed meegevallen

Pijpen + 8
Doggy genomen en moge kletse op de poep + 9
zij op mij gezeten ,was iets minder en deed ze ni al te graag
haar kontje mogen likke + 10
& geeindigt met en massage voor de 50 euro dus was zekers wel top voor die prijs
denk volgende keer langer ga nemen bij haar
Zij werkt met de nachtshift en ze heeft geen bril
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Oké, hier had ik veel meer van verwacht.

Ja, Maria is een meisje dat je jouw ding laat doen. Maar daarmee is ook alles gezegd.

Ze spreekt geen woord Engels, stopt zero feeling of sensualiteit in de seks. Ze waste zich ook niet voor de seks, alleen erna.

Tijdens het pijpen draaide ze zich van mij af en ze hing haar kapsel in de weg om ook maar iets te zien. Dat pijpen was ook erg monotoon en daardoor gewoon saai. Het condoom ging trouwens in één keer over de nog halfslappe leuter. Het neuken daarna was als met een sekspop.

En ze kan er niet aan doen, maar ze heeft over haar hele lijf zwangersschapstriemen. De borsten en de buik zijn niet bepaald aantrekkelijk, vond ik. De keizersnede deed er ook geen goed aan. Opnieuw, daar kan ze zelf niet aan doen, maar geil word je daar toch niet van.

Hier ga ik zeker niet terug.
 
Jammer dat Maria niet in je smaak viel.
Maar kan gebeuren.
Inderdaad spreekt ze nauwelijks Engels, maar ze heeft een knap gezicht, altijd een lieve glimlach , en ze laat zich zeer gewillig en lekker neuken .
Als ze me pijpt , doe ik haar haar wat op zij.
Je kan natuurlijk ook vragen of ze wat anders gaat zitten. Pijpskills zijn zekrr bovengemiddeld , vind ik
Gisteravond weer geweest, voor de 7e keer denk ik. Ik pas mijn route in VR al wat aan ,want ze spot me altijd , op dat niveau zitten wij al.
 
Ik ben er enkele weken terug ook een tweede keer binnen gestapt, maar dat is dan ook de laatste keer geweest.
Zowat alles was dik tegen madam haar goesting; misschien was ze een beetje moe, maar een beetje inleving mag wel. Of misschien was het omdat haren 'boyfriend' hier meeleest en dat mijn recensie niet goed genoeg was.
Want een van de eerste dingen dat ze moest weten was of ik hier schrijf.
Maar soit, er is genoeg ander lekkers in het SKW.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan