Recensie Maria Ruysdaelkade kamer 2 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

indomen

Meubelstuk
Forumpionier
1.736
05/07/21
1.029
43
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben vrijdag 4-11 bij deze maria geweest op de kade kamer 2 paar deuren terug van de coffeeshop. Ik liep al een paar keer langs en mn pik werd al stijf van der dat is meestal een goed teken.Dame is mooi zonnebankbruin tattoes en piercings.Ik heb haar 50 euro betaald ging dus voor standaard. Ze is heel leuk in de omgang ze ging uitkleden en kreeg al een harde. Ze begon mn pik te trekken mn mn tepels strelen ik kon gewoon mn gang gaan en aan der tieten zitten. Ze heeft echt een mooie lijf min punt was wel tijdens pijpen voelde ik haar tanden steeds wat niet aangenaam was. Dus heb haar kort laten pijpen en heb gezegd kom neuken. We begonnen met missio en heb haar benen in me nek gedaan en ben rustig begonnen wat ze lekker vond had ik het idee.daarna zei ze fuck me harder en deeper. Dus toen heb ik haar met lange halen goedoorgeneukt waarop ze steeds om mn kont sloeg en zei deeper. Hier werd ik geil van.daarna lepeltje lepeltje gedaan met aan haar tepels zitten. Vervolgens keihard doggy geneukt en ik kwam lekker klaar. Ze zei you killed me. Tijdens doggy had ze van die diamantjes op der kont soort decoratie. Ik vroeg nog of ze ook extras deed dat kon zei ze. Pzc en beffe kon. Voor de rest tz kon ook als ik vaker zou komen slimmerik whaha. Zal nog wel is heen gaan hopen dat het pijpen dan beter afgaat.ze kwam uit albanie vandaan
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tweede keer bij deze dame geweest. Vond het nu tegenvallen niet zo lovend als de eerste keer. Ik gaf haar 50 euro en ze begon al you only give me this. En ik vond dat al raar wat bleek nou alle dames volgens haar vragen sinds 2 weken allemaal 100 euro voor standaard. Ik was er al meteen klaar mee 100 euro voor 20 min. Ze was me aan het pijpen en dat deed ze denk 5 min. Toen doggy geneukt begon ze exht na 5 min dat ik moest klaarkomen.dan heb ik er meteen geen zin meer in. Heb haar na doggy nog missio geneukt en ben toen maar klaargekomen denk intotaal bezig geweest max 12 min. Toen vroeg ik hoeveel het was voor relaxter sex met tz pzc beffe dat was 200 euro voor 45 min. En voor een uur 250 euro heb hier vriendelijk voor bedankt. Echt jammer ze heeft wel een mooie huid en een geile lichaam. Toen ik haar zag kreeg ik meteen een stijfe. Maar dit soort prijzen vind ik belachlijk. Denk dat de ramen voor mij beetje klaar is. De achterdam is ook niks boeiends echt meer. Ook geen dames met extras. Denk maar even volgende week in den haag kijken voor een raamdame met alles erop en eraan
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
wat blijft dit een lekker geil wijf. mooie lichaam mooie kut en geweldige zachte kont. en ze ruikt zo lekker. met zo n schone lekkere dame wil je elke dag sex. ze is alleen aan de dure kant. vroeg nu wat er meer mogelijk was. want dat gaf ze vorige keer aan maar doet het niet met iedereen extra s. heb gekozen voor tz neuken beffe 100 euro. ze zei dat dit normaal 150 koste. toen vroeg ik voor een uur met 2 keer spuiten en alles erop en eraan dat was dan 300 euro pffff. We begonnen met staand te tongen dit was geil met haar. begon aan haar kutje te zitten heeerlijk. daarna op bed pijpen dat is niet heel bijzonder maar haar lekkere lijf en die kop maakt het toch geil en opwindend. tussen het pijpen door weer tongen en ze begon me tong af te zuigen. krijg weer een harde pik. ze ruikt ook lekker. daarna neuken ze begon op mn pik te zitte en rondjes te draaien op mn lul was lekker.daarna flat doggy met der billen wijd open wat lekker zeg. mooie anus hmmm. daarna missio met tongen erbij helaas toch niet constant. spoot zo daarna het condoom vol.zeker geslaagd bezoek .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan