Momenteel ontvangt ze in Sint-Niklaas op wandelafstand van het station.
Toen ik de hoek omdraaide en de plaats van afspraak naderde, stapte er net een andere wandelaar buiten (met een tevreden smile op zijn gezicht). Voor mij was het niet zo'n probleem om de man te zien, we zijn er duidelijk wel voor dezelfde reden, maar ben dan toch nog maar een blokje om gewandeld om de dame wat extra tijd te geven.
Het geeft wel aan dat ze haar agenda behoorlijk druk invult, vermits ik eigenlijk op het afgesproken tijdstip toekwam.
De date zelf was goed, ze friste mijn lid wel maar op met een vochtig doekje, dat vind ik altijd zo'n actie van net niet. Zijzelf leek me behoorlijk fris te zijn, ik ondervond zeker geen onaangename geuren.
Maria kraamt graag dirty talk uit, ik ben daar niet zo'n liefhebber van maar het stoorde niet. Tongzoenen deed ze goed en het pijpen heeft ze ook wel onder de knie. Tijdens het pijpen spoort ze je aan om haar lekker te vingeren en als je klaar bent om te neuken ligt ze direct paraat in de positie die je wil.
Na de eerste ronde greep ze wel even naar haar gsm om wat berichten te sturen alvorens een stevige massage te geven, die massage was eerder sportief dan sensueel maar dat stoorde me niet.
Na een 2e ronde pijpen vroeg ik haar bovenop me te zitten en reed ze me met volle inzet naar een 2e climax. Naderhand een douche, weer de kleren aan en vertrokken.
Hoewel ze met haar blonde lokken niet echt mijn type is en ik voor het einde van het uur weer gewassen en gestreken buiten stond, hield ik er toch een goed gevoel aan over en wil ik haar best nog wel eens bezoeken.