Na de goede recensies hier heb ik Maria ook een bezoek gebracht eergisteren. Deze dame ontvangt nu in Leuven trouwens, in een mooie, nette studio.
Bij binnenkomst vroeg ze me mijn schoenen uit te trekken aan de deur en vervolgens maakte ze wat small talk. Ik mocht me uitkleden en ze verzocht me om te douchen, waar ik graag op inging. Na de financiën te hebben afgehandeld, deed ze haar topje uit. Ze heeft pronte, kleine borsten die mooi passen bij haar atletische lichaam. Verder zie je dat ze wat Botox in haar gezicht heeft laten doen en fillers in haar lippen. Ik heb het liever volledig naturel maar het stoorde niet bij haar.
Ik nam plaats op het bed en ze begon me op te warmen met kussen om vervolgens mijn tepels te likken. Daar werd kleine PJ al lekker hard van en het duurde dan ook niet lang vooraleer ze haar weg naar beneden vond. Ze begon me zalig te pijpen, waarbij de ballen niet vergeten werden. Afwisselend hard en traag, en ik mocht ook af en toe doorduwen tot ze gagde. Ondertussen begon ik haar te vingeren, wat ze zonder problemen toeliet.
We switchten naar 69 en ze vroeg me haar kont te likken. Dat moet je geen 2 keer zeggen natuurlijk! Ik rimde haar een tijdje terwijl ik haar poesje diep vingerde. Na een tijdje zei ze 'and now it's time to fuck'. Ze heeft graag de touwtjes in handen en ik begon in missio met haar traag en diep te neuken. Ik voelde dat het niet lang ging duren en wilde haar nog graag in haar kontje pakken. Zo gezegd zo gedaan, en na enkele minuten kwam ik hard klaar in haar kont.
Ze wou me een 'sport massage' geven. Deze was eerder hard te noemen maar ze nam er wel haar tijd voor. Toen was het tijd om aan de 2e ronde te beginnen. Ze pijpte me terug op oorlogsterkte en deed terug een rubber om. Ik vroeg haar om in doggy te gaan klaar zitten en ze droeg me op om haar hard in haar kont te neuken. Zelden een DVP gehad die zo graag anaal heeft! Ik ging snoeihard en keek enkele keren naar het resultaat van mijn beukwerk waarbij ze zelfs 1 keer zei 'why you stop, give me more dick in my ass!' Ik deed nog wat verder maar voelde dat een andere tactiek nodig was om me naar een 2e hoogtepunt te brengen. Ze heeft me een diepe prostaatmassage gegeven terwijl ik mezelf klaar rukte. Hierbij trad ze op als drillinstructeur waarvoor het nooit snel of hard genoeg kon gaan. Ik kwam uiteindelijk ongelofelijk heftig klaar.
Een aanrader! Ze ziet me heel zeker terug.