WHEM Maria, Vlissingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hetisik

Stamgast
Forumpionier
332
01/07/21
250
12
Deze straat al een tijdje op Kinky:
Wat mij opvalt is dat de Nederlandse tekst nagenoeg hetzelfde ook bij andere dames in hun advertenties staat. Opvallend daarbij is het woord 'filmes'.
Bijvoorbeeld:
Of misschien ook deze?

Had onlangs na bijna drie maanden pas antwoord gehad op de vraag of ze ook ontvangt. Ik moest maar contact opnemen via Whatsapp op een heel ander nummer dan dat in de advertentie staat.
 
Zijn alle 3 dezelfde inderdaad. Goed speurwerk. De foto's van de laatste zijn bij haar thuis genomen. Viel me wel op dat ze bij elke advertentie een ander nummer gebruikt.
Er stonden op Hookers recentie's van. Sommige positief en die hadden het geluk dat er meer gebeurde (Dan had ze vast een geile bui dus je moet gewoon geluk hebben.)
Anderen vonden het niets en het woord "geldwolf" was ook gevallen meen ik me te herinneren. Iedereen was wel unaniem over de massage ; Wat gewrijf en soms B2B. Masseren kon ze absoluut niet. Zelf geen ervaring maar ze lijkt me wel een uitdaging. Wel wispelturig type.....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan