Recensie Mariah, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doktertje

Stamgast
419
07/05/22
309
36
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4626136-mariah
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Met veel moeite een afspraak met haar kunnen maken. De ontvangstlocatie was waanzinnig lastig om te vinden.
Eenmaal aangekomen tref je wel de dame van de foto's aan, zij het minder fraai (zoals doorgaans het geval is).
De kamer waar ze je verder ontvangt is loeiheet, geen airco en is volgens mij hermetisch afgesloten.
Haar beheersing van de Engelse taal is helaas ondermaats wat de afspraak niet ten goede kwam.

Uitgekleed, rubber er om en direct nmc. Een pets op haar billen liet ze niet toe en ze stonk ongelofelijk uit haar mond.
Wel mooi lichaam met neppe borsten, die waren wel helaas buiten proportie met haar lichaamsbouw.
Ze had niet veel zin in de sex volgens mij, weinig energie merkte ik. Maar besloten om het af te maken over haar gezicht (+50€) wat ze met enige tegenzin beetje over haar kin liet gebeuren - biedt het dan niet aan zou ik zeggen.

Met een lege zak en helaas een onvoldaan gevoel vertrokken. Voel je vrij om haar te bezoeken, mij ziet ze niet meer terug.

Oordeel: 4.5/10
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan