Recensie Marian (Kro), Den Haag, Hunsestraat 2a k2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The fishermen

Vaste klant
114
12/03/22
291
43
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame zag ik ineens staan in een rustig hoekje. Een keer totaal wat anders als een Oostblok modelletje... dit was meer de ondeugende huisvrouw. Korte babbel aan het raam met wat geile praat en daardoor gelijk de gok naar binnen dame spreekt vloeiend NL en las hier dat meerdere heren haar kwijt waren dus bij deze ze is terug. Eenmaal binnen kleed ze zich snel uit en ik ook ze komt lekker tegen je aan staan en heeft een vlotte babbel. Voor haar leeftijd een super lekker figuur en alles is natuurlijk. Daarna op bed gaan liggen en ze gaat je lekker teasen met je pik in haar hand daarna goooit ze haar heerlijke borsten in je gezicht waar je alles mee mag terwijl ze dat doet kan je haar strakke kutje vingeren die lekker nat aan het worden was. Eenmaal daarna cd erom en begon ze te pijpen hierbij vingerde ik haar hard waar ze positief op reageert. Lekker haar keel geneukt en hierbij lijkt het alsof je alleen maar wilder gaat worden inclusief de sop geluidjes... heerlijk. Vervolgens deze dame op haar rug en ik bovenop waarbij ik amper in haar kwam zo strak. Toen het neuken begon wreef ze heerlijk over haar clit en lijkt zelf graag te willen genieten. Daarna tempo verhoogd waarbij ze je hard op je kont slaat en pakt en zichzelf ook betast terwijl je haar als een ondeugende dame flink doorneukt. Het tempo nog hoger en ze werd nog wilder en omdat ze zelf ook wilt klaarkomen stond er zoveel druk op haar kutje en was het zo strak dat ik klaarkwam in haar. Helaas maar 1 standje maar dat kwam simpelweg door haar strakke natte kutje.

Daarna rustig aankleden en uitgebreide aftertalk. Dame ziet er ontzettend geil uit en kan ook geil worden als je haar goed neukt... kortom als ik opzoek ben naar een geil huisvrouwtje staat ze bovenaan mijn lijst ;)

Groet,

The Fishermen
 
Laatst bewerkt:
Marian ken ik al heel wat jaartjes. Op het zandpad was ik jaren vaste klant. Den Haag is voor mij wat ver weg maar laatst kon ik een afspraak combineren met een bezoekje aan Marian.

Heerlijke soft sm sessie gehad voor 100 euro van ruim 30 minuten. Marian heeft mij eerst flink met haar nagels mijn tepels verwerkt en spuugde mij in mijn gezicht. Marian ging op bed zitten en ik moest voor haar gaan zitten. Ze voor haar benen aan waarbij ik haar kousen moest aanbidden en pumps likken. Vervolgens moest ik op bed gaan liggen en heeft ze mij anaal verwend. Daarna moest ik mijzelf aftrekken terwijl ze geil met haar tong speelde en steeds spuug in mijn mond liet vallen.

Heerlijke sessie met deze wat oudere maar zeer goed uitziende dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan