Recensie Mariana, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
1.582
02/07/21
3.919
16
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4843464-mariana-south
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Haar advertentie geeft het al aan: Mariana is weer terug! Daar hebben we meer dan een jaar op moeten wachten, maar Mariana is het wachten meer dan waard. Toen ze via whatsapp aankondigde weer terug te komen, had ik gelijk contact gezocht om weer een afspraak te maken (inmiddels mijn derde met haar). Via de app was het contact meteen leuk en haalde ze meteen een paar herinneringen op. Ze doet haar communicatie volledig zelf (ze vindt een leuk en positief contact al belangrijk vanaf het eerste bericht) en vraagt voor de eerste date om een videocall. De advertentietekst klopt naar mijn mening ook volledig, inclusief betaalmethoden.
Aangekomen op de hotelkamer was het ontvangst met een lange knuffel. Het viel me weer op dat haar advertentiefoto's haar niet volledig recht doen, ze is leuker dan ze op de foto's overkomt. Ook was duidelijk dat ze de afgelopen tijd veel in de zon heeft verbleven, zoals dat ook hoort bij echte Braziliaanse dames. Haar Engels is in een jaar ook een stuk verbeterd en ze doet erg haar best verstaanbaar te zijn door rustig te praten. Ze spreekt ook een aantal woorden Nederlands, met één woord duidelijk haar favoriet, maar het is het leukst dat zelf uit te vinden.
Langzaam begon het spel van teasen en ontdeden we elkaar van onze kleding. Voor de actie echt los barstte, stelde ze voor eerst nog even te douchen. Terug uit de douche gingen we op natuurlijke wijze weer verder waar we gebleven waren en begon ze me heerlijk te pijpen (PZC is bij haar standaard). Ze doet dit naar mijn smaak heerlijk, met de juiste technieken en variatie. Op een gegeven moment stelde ze voor te gaan neuken, hoewel ik er geen gewoonte van maak, stelde ik voor eerst nog even te beffen. Dit vond ze geen probleem, integendeel. Ze was ook prima fris. Het neuken met Mariana is heerlijk actief en ik heb altijd een variëteit aan standjes met haar doorgenomen. Ook het ontvangen van een massage van haar is zeker geen straf en ze heeft ook techniek in huis om je pik onderhanden te nemen. Ik heb ook gemerkt dat ze van nature wat dominant kan zijn, al zet ze dit niet vanzelf door.
Ik kan me voorstellen dat iemand haar geholpen borsten niet echt aantrekkelijk vindt. Dit is een gevalletje dat het op foto erger lijkt dan het is, al blijft het onnatuurlijk en een verre van perfecte boobjob. Overigens stoorde ik me er geenszins meer aan toen ze mijn pik ertussen nam. Ook is ze meegegaan met de recente golf aan prijsverhogingen, wat mij betreft is ze haar prijs meer dan waard.

Mariana is voor mij een absolute topper, iedere keer volledig voldaan bij haar vertrokken. Helaas is ze er maar kort. Het is te hopen dat het niet weer een jaar gaat duren voordat ze weer terug naar Nederland komt.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan