Recensie Mariana, club Venus Hamminkeln 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Greg

Stamgast
346
24/04/22
555
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mariana is een leuke gezellige meid om een kamertje mee te bezoeken. Als ik bij Venus ben, dan is de kans wel groot dat ik met haar afspreek. Dat komt soms eerder omdat mijn andere voorkeuren lang gepannekoekt worden of omdat er verder niet veel qua smaak bij zit. Het is een prima DVP maar niet geweldig.

Pijpen doet ze, net als iedereen daar, milieu vriendelijk. Maar het voelt niet altijd echt "super fijn". Qua sex lijkt ze soms meer 'gehaast' dan dat we relaxed kunnen zijn.

Ze lijkt ook vaak moe te zijn en laat dat wel eens merken. Deels begrijpelijk, maar het kan wat minder.

Kortom…een voldoende.
 
Melodie komt er dicht bij. Rebekka ook. Melodie heeft ook nog een heleboel andere troeven om je erectie eindeloos te laten duren. En Rebekka en Marianna zijn visueel dan weer wat aantrekkelijker vind ik. Maar een blowjob is natuurlijk ook persoonlijk. Waar de 1 hard en diep wil, wil de ander sensueel en edging. Dus ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die de voorkeur geven aan een andere dame.
 
Melodie komt er dicht bij. Rebekka ook. Melodie heeft ook nog een heleboel andere troeven om je erectie eindeloos te laten duren. En Rebekka en Marianna zijn visueel dan weer wat aantrekkelijker vind ik. Maar een blowjob is natuurlijk ook persoonlijk. Waar de 1 hard en diep wil, wil de ander sensueel en edging. Dus ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die de voorkeur geven aan een andere dame.
En wat is de stijl van pijpen van Mariana en Rebekka? Hard en diep of lekker langzaam diep en teasend?
 
Gisteren 19-08-2023. Weer in Venus geweest. Een prachtig lichaam. Ik was al met Sonia geweest en rustig gekeken met wie ik wilde. Even kort gesproken en naar een kamertje. Heerlijk van haar vrouwelijke vrucht mogen proeven. Ze deed war strelen en begon de blowjob. Ik vond het heerlijk. Een volgende gelegenheid denk ik zeker nog eens met haar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame vaker bezocht blijft altijd goed
Ze ziet er goed kan me wel voorstellen dat je wat bedenkingen heb als je haar in de bar ziet, maar eenmaal op de kamer begint het met lekker relax spelen en strelen
Pijpen zonder condoom is erg lekker het intieme is ook prima in orde
Ze heeft het wel vaak over dat ze vermoeid is en dat ze het algeheel zwaar heeft
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Weer eens bij Venus langsgeweest. Het was erg druk qua dames (ik schat zo'n 15), maar het aantal ijsberen was erg erg laag...ik telde er maar 5 (incl mezelf) gedurende de uren dat ik er was.
Uiteraard deden de nodige dames weer hun dansje in de kooi, maar...het viel me ook op dat een hoop dames liever buiten in een van de huisjes zaten te keuvelen, dan dat ze binnen waren.

Aangezien een bezoek aan Venus meestal ook een bezoek aan Mariana inhoudt, en ze dat heel goed weet, kwam ze gezellig even bij me liggen om te keuvelen. Dat is toch iets dat ik graag van meer dames zou willen zien. Het zijn wel meestal de dames waar je (logisch) vaker mee kamert die dit doen, hoewel er ook bij lopen die je compleet lijken te negeren.

Enfin, dit gaat over Mariana... ze is en blijft een leuke meid, goedlachs, geinteresseerd en laat ook merken dat ze het fijn vindt dat jij ook interesse hebt in haar. We hadden een goede kamer., waarbij opgemerkt moet worden dat ze de BJ de laatste keren beter/prettiger doet dan wat ik eerder in een review had geschreven. Misschien was het een kwestie van aanpassen. Hoe dan ook...ik had het naar haar zin en zij blijkbaar ook want ze ging binnen no-time op mn gezicht zitten..jummie.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Redelijke sessie.
Conversatie was wel ok maar qua services was het mij betreft niet echt een hoogvlieger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan