WHEM Mariana L'amazonia Loppem (nu Casa-brugge.com)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Iemand ervaring met Mariana (30) Privéhuis l'amazonia Loppem (nu site: Casa-brugge.com).
Ziet er voortgaande op de foto's (alhoewel je haar gezicht nauwelijks kan zien) mooi en aantrekkelijk uit.
Ik denk dat ze pas sinds gisteren gearriveerd is in l'Amazonia (?). Staat inderdaad pas sinds dan op de site.
Heeft zo op her eerste zicht iets weg van Nuria of Avril van destijds. Maar of ze dezelfde goede service geeft weet ik niet.

Als iemand meer info heeft weet ik het graag😉.

Merci hoor,
Grt. Dorisday.
 
Iemand ervaring met Mariana (30) Privéhuis l'amazonia Loppem (nu site: Casa-brugge.com).
Ziet er voortgaande op de foto's (alhoewel je haar gezicht nauwelijks kan zien) mooi en aantrekkelijk uit.
Ik denk dat ze pas sinds gisteren gearriveerd is in l'Amazonia (?). Staat inderdaad pas sinds dan op de site.
Heeft zo op her eerste zicht iets weg van Nuria of Avril van destijds. Maar of ze dezelfde goede service geeft weet ik niet.

Als iemand meer info heeft weet ik het graag😉.

Merci hoor,
Grt. Dorisday.
Informatief: deze dame wordt nu aangekondigd onder de naam Debora (omstreeks 14u35 stond nog Mariana onder haar foto) cfr. Casa-brugge.com
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan