Niceguyspf
Newbie
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 12
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/expert-in-first-timers-met-de-beste-vrijtechnieken.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Onlangs bij Mariana langsgeweest te Oostende. Nu momenteel in Blankenberge zag ik.
Allereerst, ze is véél mannelijker dan op de foto's. En het kleine appartement te Oostende was midden in het centrum. Proper wel maar erbarmelijke staat.
Bij het binnenkomen meteen een lekkere tongkus. Ze kust wel goed.
Maar haar 18 cm is eigenlijk maar een kleine 12-13 cm. En haar titel van top mag je wel vergeten. Kreeg hem amper stijf en als hij stond was het slechts 5 min en ze kwam klaar terwijl ze me neukte. Met condoom. Best dat ik versa ben en ik heb haar dan een dik half uur keihard genomen in verschillende standjes.
Haar borsten en kont voelen koud en keihard aan.
Voor mij minder want ik wou zelf genomen worden door een goeie 18 cm. Dat was dus een flop.
Wie wil neuken zit hier redelijk goed maar totaal geen Engels, haar lichaam voelt koud en hard, erbarmelijk appartement en haar 18 cm zijn er hooguit 13. En haar aankondiging als top is eerder een flop.
Allereerst, ze is véél mannelijker dan op de foto's. En het kleine appartement te Oostende was midden in het centrum. Proper wel maar erbarmelijke staat.
Bij het binnenkomen meteen een lekkere tongkus. Ze kust wel goed.
Maar haar 18 cm is eigenlijk maar een kleine 12-13 cm. En haar titel van top mag je wel vergeten. Kreeg hem amper stijf en als hij stond was het slechts 5 min en ze kwam klaar terwijl ze me neukte. Met condoom. Best dat ik versa ben en ik heb haar dan een dik half uur keihard genomen in verschillende standjes.
Haar borsten en kont voelen koud en keihard aan.
Voor mij minder want ik wou zelf genomen worden door een goeie 18 cm. Dat was dus een flop.
Wie wil neuken zit hier redelijk goed maar totaal geen Engels, haar lichaam voelt koud en hard, erbarmelijk appartement en haar 18 cm zijn er hooguit 13. En haar aankondiging als top is eerder een flop.