Recensie Marie, RelaxationZ Vlierzele 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kijrel

Wandelaar
59
29/12/21
25
5
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/marie-relaxationz.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent Marie bij RelaxationZ in Vlierzele een bezoek gebracht voor een uur Nuru massage. Op voorhand afspraak gemaakt, er was keuze tussen 3 dames, niet specifiek voor Marie gekozen maar zij kon ontvangen op een moment dat voor mij perfect uitkwam.
Parkeren kan achteraan het gebouw, zeer discreet en dus geen gedoe met het zoeken van een parkeerplaats, ook de ingang bevindt zich discreet aan de zijkant achteraan. De dame aan het onthaal nam me na het afrekenen mee naar één van de kamers en vroeg om alvast een douche te nemen, tijdens het douchen kwam Marie de kamer binnen, wat een ravissante verschijning, ze had een kort rokje aan, mooie benen, alle kledij ging meteen uit, dat zag er veelbelovend uit. Voor mij was dit een eerste Nuru massage, ik kan dus niet vergelijken, maar ik kan wel zeggen dat ik van de eerste tot de laatste minuut heb genoten. Marie zegt niet zoveel - dat hoeft ook helemaal niet voor mij - maar ze laat vooral haar lichaam spreken. Eerste deel lag ik op mijn buik, dan omdraaien, gevraagd of ik haar mocht aanraken en ik kreeg een bevestigende 'oui' als antwoord.
Tijdens de ganse massage loopt er warm water uit een douchekop op de aqua matras, tegelijk brengt Marie regelmatig massage gel aan zodat ze met haar lichaam over het mijne kon bewegen en glijden. Na het happy end ging ze nog even door en ze eindigde met een sproeibeurt met de douchesproeier over mijn lichaam. Nadien nog douche genomen en zo het uur rondgemaakt. Marie nam een douche na mij. Afscheid genomen en nadien begeleidde de dame van het onthaal mij naar de uitgang.
Al met al een zeer aangename ervaring, misschien dat ik bij een volgende nuru massage voor een dame met een grotere cupmaat zou kiezen, maar over de inzet en service van Marie mag ik zeker niet klagen en dus na deze eerste ervaring zeer tevreden huiswaarts gereden.
 
Wil ook wel graag eens afzakken naar Vlierzele voor een nuru massage, zou waarschijnlijk ook kiezen voor Marie voor een eerste ervaring met nuru. Zijn er nog ervaringen met dit huis of met Marie? Wil toch klein beetje zekerheid inlassen daar het voor mij een goeie 80 km rijden is enkele rit...dank groetjes
 
Heb dan toch eens de rit (110km, ik woon aan de kust tegen de Franse grens, en spreek dus ook beetje frans) gewaagd naar Vlierzele voor een nuru-massage met Marie. Het mij zeker niet beklaagd, ze doet echt haar best en is heel attent, ze spreekt enkel Frans, is een echte Française die woont in België. Marie zegt niet veel, maar als je zelf iets zegt of vraagt gaat ze er wel op in. Je mag haar tijdens de massage respectvol aanraken, wel kleine borstjes, maar voor mij liever kleine echte dan grote valse, maar ieder zijn smaak natuurlijk, herhalingsgevaar: denk het wel, enig nadeel, nuru is wel prijzig...en dit huis is redelijk ver...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/marie-relaxationz.html
Totale kosten (in euro)
130 + 40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik had tantra + all-in gevraagd. Van die tantra heb ik niets gemerkt, dit was een "gewone" body to body. Tantra is natuurlijk nogal een vaag begrip, maar je verwacht toch wel net iets anders. Als ik dan reviews lees hoe andere dames met "autootjes" over je heen rijden enz., denk ik dat "tantra" bij een eenmalige ervaring zal blijven. Het is zeker de meerprijs niet waard.

Marie is zonder twijfel de beste b2b masseuse die RelaxationZ te bieden heeft.
Ook intiem was fantastisch. Na de massage gingen we vlotjes over naar 69, wat ik een aangename verrassing vond. Geen enkele andere dvp heeft bij mij ooit zelf dit initiatief genomen.
Na een heerlijke pijp- en befbeurt kwam ze op me zitten en bereed ze me als een wilde hengst. Yeehaaaa! 😆
1 minpuntje: het tongzoenen was eerder een soort van voluit likken dan echt tongzoenen. Dat vond ik nogal verwarrend. Steek die tong toch in men mond verdorie! 😜

Herhalingsgevaar bij Marie: sowieso!!!
 
Wel dat is nu nog is een goed voorstel, een 10-beurten kaart! :D

Het is nu niet dat ik elke week bij een dvp ga hoor. Dat kunnen mijn financiën helaas niet aan. Men reviews zijn niet altijd van een afspraakje in diezelfde week. Soms post ik er dus meer dan eentje, soms een hele tijd niets.

Maar we missen wel nog wat reviews van dames in deze zaak, zoals Sarah en Merel. Indien er zich gegadigden geroepen voelen om hun ervaringen te delen met ons, go ahead! (y)
 
Uurtje all-in genomen en is mij zeer goed bevallen. Slanke dame, beste body-to-body die ik ooit had en mocht kiezen hoe ik wilde afwerken. Gekozen voor doggy want zij heeft wel een lekker kontje. Enige minpunt is haar tongzoenen. Is absoluut niet sensueel maar houdt het midden tussen tongen en lebberen. Maar voor de rest ... één van mijn betere ervaringen !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/marie-relaxationz.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik kan de bovenstaande recenties enkel bevestigen. Top dame.
Al meerdere keren de All-in genoten bij haar. Elke keer vol overgave, professioneel, lief, sexy.
 
Komt Marie goed overeen met de foto's op website ? Ik zie niet direkt leeftijd etc vermeld staan... welke leeftijd zou ze hebben .. mooie gezichtje.. ?
 
inzake lichaamsbouw komt ze overeen met de foto's. borsten zijn iets kleiner dan ze lijken in de foto (push up in de foto).
Gezicht is natuurlijk voor iedereen een persoonlijke voorkeur. als ik een score op 10 zou moten geven dan kreeg ze een goede 7,5.

Maar nogmaals lees de review. Ze is goed in wat ze doet. Tegenwoordig is dat al moeilijk te vinden.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/marie-relaxationz.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ben ik bij Marie geweest in RelaxationZ voor 45 minuten nuru massage. Ik wou per se eens een nuru massage proberen. Op zich was het zeker niet slecht maar niet voor herhaling vatbaar denk ik. Ik heb persoonlijk bij Tantrananda al een b2b massage gehad die te vergelijken was met deze nuru massage, alleen dat er bij nuru meer water en gel gebruikt wordt.

Ik vond dat ze een super sexy en slank lichaam had, en ik ben zelf wel fan van niet te grote borsten, maar voor een nuru massage vind ik kleine borsten nu eenmaal niet ideaal. Moest ik nog eens een nuru massage laten doen zou zeker ik voor een dame met grotere borsten kiezen. Constant haar lekker kutje dichterbij zien komen tijdens de massage maakte me wel helemaal gek. Ik moest me echt inhouden om haar niet te veel aan te raken. Gezicht is inderdaad iets minder qua score op 10 vergeleken met lichaam maar ook zeker niet slecht.

Ze lijkt enkel Frans te spreken. Engels of Nederlands heb ik niet geprobeerd. Vind ik toch ook wel een beetje nadelig.

Qua hygiene was het in orde (douche ervoor en nadien, alles was proper). Vond dat het er wel niet zo heel fris rook, misschien kwam dat door de nuru gel (hoop ik...). Maar op zich niet zo storend.

Misschien dat ik volgende keer wel eens een keer B2B all in neem bij haar :sneaky: lijkt me wel nog de moeite.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan