Waarschuwing Marie, SJ, 8206077

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En ene Sonja heeft hetzelfde nr., hihi (sorry, kon het niet laten, staat ook weer in die ad)

Ik heb ook een heel leuk gesprek met haar via whatsapp.
Ik wordt nu door een vast nummer uit Rusland gebeld een paar keer... want ze wilt videobellen dus lijken me alweer genoeg rode vlaggen.
Ik zei wel da het knap ik dat ze in Utrecht zit terwijl ze uit Rusland belt
 
Er zijn veel mensen die digitaal niet zo vaardig zijn. Kijk op feestboek eens hoeveel oude hoaxes nog steeds opnieuw gepost worden.
En bedenk eens hoeveel geldezels er kennelijk nog steeds te ronselen zijn.
Het levert nog steeds geld op want de advertenties worden meerdere keren per dag omhoog gebeld.
 
Er zijn veel mensen die digitaal niet zo vaardig zijn. Kijk op feestboek eens hoeveel oude hoaxes nog steeds opnieuw gepost worden.
En bedenk eens hoeveel geldezels er kennelijk nog steeds te ronselen zijn.
Het levert nog steeds geld op want de advertenties worden meerdere keren per dag omhoog gebeld.
Maar dit heeft niet zozeer met digitaal vaardig te maken; maar meer met begrijpend lezen.
Een onsamenhangende advertentie vol met spelfouten, 6 keer 'hihi' en overduidelijk nepfoto's moeten toch alle alarmbellen doen afgaan?
 
Laatst bewerkt:
Er zijn veel mensen die digitaal niet zo vaardig zijn. Kijk op feestboek eens hoeveel oude hoaxes nog steeds opnieuw gepost worden.
En bedenk eens hoeveel geldezels er kennelijk nog steeds te ronselen zijn.
Het levert nog steeds geld op want de advertenties worden meerdere keren per dag omhoog gebeld.
Sterker nog de meeste googlen niet eens.
Nu is het ook zo dat de meeste snel een date zoeken en het wel best vinden, een beetje ervaren wandelaar die zal google wel even snel open gooien en zal hier uitkomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan