WHEM Marie Zwijndrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Toefje05

Wandelaar
51
23/02/23
17
1
Iemand ervaring met deze dame ?

 
!!!!LET OP!!!!

DIT IS EEN OPLICHTER!

Ik kom er zojuist vandaan. Ze zit in Bastion Waalre op dit moment. Ze ontvangt je in het trappenhuis. Met al haar spullen. Met het excuus dat haar portemenee is gestolen en of ik met haar de kamer wil gaan boeken.

Daar trapt deze jongen dus niet in!
 
!!!!LET OP!!!!

DIT IS EEN OPLICHTER!

Ik kom er zojuist vandaan. Ze zit in Bastion Waalre op dit moment. Ze ontvangt je in het trappenhuis. Met al haar spullen. Met het excuus dat haar portemenee is gestolen en of ik met haar de kamer wil gaan boeken.

Daar trapt deze jongen dus niet in!
Reactie van de dame

Mijn portemonnee was effectief gestolen. En dan nog, ik check alleen maar in als er een klant is. Deze meneer wou dat ik mee ging naar zijn huis. Heb dit niet gedaan en sindsdien blijft hij mij lastig vallen. Met hele nare dingen.
 
Reactie van de dame

Mijn portemonnee was effectief gestolen. En dan nog, ik check alleen maar in als er een klant is. Deze meneer wou dat ik mee ging naar zijn huis. Heb dit niet gedaan en sindsdien blijft hij mij lastig vallen. Met hele nare dingen.
Dit is mijn woord tegen het dat van haar!

Ik heb idd aangeboden om dan mee naar mijn huis te gaan. De manier waarmee ze daar mee om ging was voor mij duidelijk.

Ik heb haar alleen verteld dat het een oplichter is en verder heb ik haar met rust gelaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan