Recensie Marieke, Kampen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pjotr

Newbie
7
02/12/21
6
2
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/marieke-waar-kwaliteit-zich-van-kwantiteit-onderscheid_2827363
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Via whatsapp contact gelegd en afspraak gemaakt. Ging keurig en vlot. Gekozen voor een tantramassage van een uur. Ik kreeg een adres in de buurt en aldaar kreeg ik via de app het juiste adres. Marieke is een lieve meid die je snel op je gemak weet te stellen. Ik las elders als bezwaar dat ze een hond heeft en dat de olie in een flacon van babyolie zit. Als je voor priveontvangst kiest kom je wel eens bij een hond… en baby-olie werkt prima! Massage is prettig en al snel sensueel. Dus niet eerst je rug en op het eind aftrekken. Ze heeft fijne technieken en bouwt de spanning goed op. In het uur zit ook het douchen. Opvallend is haar tariefopbouw. Van half uur naar drie kwartier kost € 20 extra, maar naar een uur nog eens € 40 extra. Duur laatste kwartiertje. Ik heb dat bij haar aangegeven en ze zou er over nadenken.
Volgende keer wellicht de prostaatmassage of misschien zelfs de kinky massage.
 
Via whatsapp contact gelegd en afspraak gemaakt. Ging keurig en vlot. Gekozen voor een tantramassage van een uur. Ik kreeg een adres in de buurt en aldaar kreeg ik via de app het juiste adres. Marieke is een lieve meid die je snel op je gemak weet te stellen. Ik las elders als bezwaar dat ze een hond heeft en dat de olie in een flacon van babyolie zit. Als je voor priveontvangst kiest kom je wel eens bij een hond… en baby-olie werkt prima! Massage is prettig en al snel sensueel. Dus niet eerst je rug en op het eind aftrekken. Ze heeft fijne technieken en bouwt de spanning goed op. In het uur zit ook het douchen. Opvallend is haar tariefopbouw. Van half uur naar drie kwartier kost € 20 extra, maar naar een uur nog eens € 40 extra. Duur laatste kwartiertje. Ik heb dat bij haar aangegeven en ze zou er over nadenken.
Volgende keer wellicht de prostaatmassage of misschien zelfs de kinky massage.
Ik heb toen 3 kwartier geboekt maar uiteindelijk werd het een uur doordat Marieke de tijd nam. Ik hoefde toen niet extra te betalen. De massage was zeker goed alleen het plaatje er om heen vind ik gewoon tegenvallen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan