Recensie Mariem, Groningen vh Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MLK

Wandelaar
43
14/11/21
36
5
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/rotterdam/2712621-mariem
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Mijn slechtste date (als je het dat kunt noemen) ooit gehad. Het gekke was dat ik vorig jaar een paar keer had afgesproken, en toen vond ik het prima (niet te duur, strak lichaam geen klokkijker, vriendelijk). Beetje meer travo-types als Hillary en Isabella (die altijd samen reizen), of Milly, mag ik wel.

Nu was . De naamswijzigingen (eerst was het Dayanna en daarna ook nog Tatiana) hadden me al verdachter moeten maken. Maar goed, het was smerig binnen, indiscreet (er liepen gewoon andere personen in huis en de 'slaapkamer' was iets wat afgezet was met wat schotten), 'ze' was haar strakke lichaam helemaal kwijt en was zo zwaar onder invloed dat ze amper kon staan (of zitten). En in die paar minuten die ik binnen was, werd nog wat coke en nog wat (voor mij onbekende drugs) genuttigd.

Normaal check ik ook altijd eerst de date voor ik echt naar binnen stap, maar nu vertrouwde ik het wel vanwege de eerdere afspraakjes. Volgende keer (bij een ander bedoel ik) ben ik wat alerter.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan