Recensie Marilou Massagewereld Weert. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Motormaf

Meubelstuk
Forumpionier
1.415
30/06/21
1.634
122
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/marilou/?iid=34087
Totale kosten (in euro)
185
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Tja, balletje kan raar rollen ooit.
Eigenlijk andere plannen voor de avond maar daar kwam iets tussen.
Daarom gekeken naar beschikbaarheid eerder die dag en keuze viel op Marilou, ogenschijnlijk een nieuwe dame, bleek echter in het verleden onder andere naam vooral in Eindhoven gemasseerd te hebben.
Marilou is een wat langere, zeer mooie en slanke dame met Afrikaanse roots. Supermooi en strak lijf, deed me denken aan Lindsey die hier in het verleden beschikbaar was, helaas gestopt. :cry:
Marilou masseert alleen met warm water/schuim, blijkbaar overgevoelig voor massageolie. Was iig voor mij een nieuwe ervaring en valt zeker niet tegen.
Dan de massage zelf, na het obligate wasje vooraf, die is erg lekker, ze weet wat teasen is en lijkt er volop plezier in te hebben. Geile pretoogjes zeiden genoeg wat dat betreft. 😇
Opbouw is ook gewoon goed, na omdraaien weet ze je heel goed op sterkte te krijgen en houden. Haar aanraken, met respect, mag ook, ze geniet zelf erg van het verwennen van haar erg gevoelige tepels, hele mooi knopjes op kleine parmantige borsten. Ook haar bilpartij mag er wezen, lekker strakke "dansbenen/billen" die ook goed verwent mogen worden.
Voor een optimaal "resultaat" nog een kwartiertje kunnen verlengen, orgasme was erg heftig deze rit, kwam van ver.

Gaat me in de toekomst vast nog vaker zien, aanrader voor wie op slanke, getinte en geile dames valt. 😍
 
Helemaal eens met bovenstaande recensie. Heb vorige week ook een massage van Marilou gehad en 't is een lieve en mooie dame die een heerlijke zachte massage heeft gegeven. Alleen jammer dat ze alleen water/zeep doet en geen olie of nuru, die vind ik toch net iets fijner.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/marilou/
Totale kosten (in euro)
290
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Marilou geweest. Ik was de eerste die dag voor haar. Om 10.15 uur kwam ze mij halen, en stelde zich zeer spontaan voor. Een leuk koppie, prachtig lichaam, heerlijke krullen stemde mij vrolijk en we gingen de wel bekende trap af in de salon in Weert. Al snel voelde ik de klik met haar. Heerlijk kletsend gingen we samen onder de douche. Marilou doet alleen aqua massages, wat mij persoonlijk niet uit maakt. Voor mij is het belangrijkste dat de dame dat doet waar ze zich zelf het prettigst bij voelt. Het grote voordeel aan deze meid is dat ze helemaal zich zelf is, en dat ook in alles uit straalt. Ze doet haar werk met veel plezier en vroeg mij ook wat ik fijn vind en waar mijn gevoelige plekjes zitten. Aanraken van haar lichaam ervaarde zij als plezierig en ik voelde aan alles dat het haar ook wel opwond. Ze was heel duidelijk wat wel en niet mocht, en het enige verboden terrein was tussen haar benen. Maar ze stelde zich wel helemaal open en schroomde niet haar lichaam te laten zien. Een mooi dansje met haar heerlijke billen was ook een genot om te zien.Geef haar respect en je hebt een top tijd. De vooraf geboekte 90 minuten hebben we omgezet naar 120 min, en nog tijd te kort met haar. Zeer voldaan deze dame verlaten. Daarna nog even een goed gesprek gehad met gastvrouw Rose. Ik heb haar een keer bekritiseert in een review, en daar hadden we het over. Ik wil hier dan ook op terug komen want ervaar haar als een zeer prettige gastvrouw die open en zeer eerlijk is. Happy naar huis…Thx MW
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/marilou/?iid=34087
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs ook bij Marilou geweest (overigens wel in Eindhoven, waar ze ook werkt) en wát een topervaring! Die ga ik niet snel vergeten!

Op het moment dat ze je komt halen en je in die pretoogjes kijkt zie je al dat ze dit werk met veel plezier doet. Ze heeft een prachtige ondeugende glimlach waarvan ik in ieder geval direct in de mood begon te komen. Ze is heel open over likes en dislikes en daar hou ik van; ik heb zelf zelden problemen met uitdrukken wat mijn kinks zijn, maar het helpt altijd om er relaxed en open over te kunnen praten.

Door dit gesprek maakte ze veel gebruik van haar heerlijke nagels (kink 1) en hebben we ook wat soft BDSM spel gedaan (kink 2).

Onder de douche werd het al een hete boel; ze is een dame die graag opgewonden wordt, maar er wel van houdt als de heren de grenzen van het huis kennen en respecteren. Met andere woorden; blijf tussen d'r benen weg en ga niet proberen om er meer van de maken dan een erotisch massage. Doe dat en je hebt een absolute top tijd.

De tijd op mijn buik was kort, ik denk hooguit 15 minuten van de 90 (overigens wel lekker, maar ik kom voor het hoofdgerecht ;-) ), de rest heb ik heerlijk op mijn rug kunnen liggen waarbij we elkaar lekker hebben verkend. Telkens met wat ruigere stukken waarbij we elkaar afwisselden in dom en sub. Ze ging zelf ook gigantisch op in dit spel, dit was aan alles te merken. Uiteindelijk, na een fantastische opbouw, geweldig klaargekomen waardoor ik echt effe niet meer op planeet aarde was.

Daarna nog lekker gebabbeld en gedoucht, een pepermuntje gepakt en zeer tevreden terug naar huis gegaan.

----
Kleine disclaimer: dit is mijn persoonlijke ervaring (reviews zijn altijd subjectief), het is uiteraard aan de dame zelf om te bepalen of ze ingaat op jouw kinks en verzoekjes; behandel Marilou met respect (ook als ze nee zegt) en geniet gewoon van een absolute topper bij MW.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/marilou/?iid=34087
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Herhaling gaat er zeker van komen. 😇


Herhaling is er zeker van gekomen ja, vanmiddag was ze in Weert beschikbaar en voor mij de aanleiding om te bellen voor beschikbaarheid op een tijd die me paste.
Kwartiertje later ter plaatse en hernieuwd kennis gemaakt met deze slanke schoonheid. Feitelijk voor de 4-de keer dus, vervelen doet het nooit. ☺️

Ze masseert tegenwoordig ook met olie dus meer variaties mogelijk, zelf gekozen voor 3 kwartiertjes intensief, douchen was een 'vluggertje' aangezien ik vers onder de sproeier vandaan kwam. ;)

Dame is behalve erg mooi, ook een prima gesprekspartner, klets volop en graag en komt op mij zeer open en eerlijk over, top dus.

Eigenlijk niet op m'n buik gelegen maar meteen kunnen genieten van haar sensuele, zeer erotische "spel". Erg suggestief bij tijd en wijle en dat maakt het extra spannend.
Zelf geniet ze ook volop van subtiele aanrakingen, geeft goed haar grenzen aan en ga daar niet overheen. Borsten & billen mag, rest is taboe uiteraard, maar je kijkt je ogen uit. 😈
Helaas, voor mij, 45 minuten net te kort, veel praten helpt ook niet trouwens maar heb hoe dan ook genoten van haar. 🥰

Volgende keer voor een ruimer budget zorgen en voor een VIP massage gaan, 90 minuten volop genieten lijkt me wel wat. 😇
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs voor de tweede keer bij deze mooie dame geweest. Ik kan de bovenstaande reacties alleen maar beamen. Het is een heerlijke speelse krullenbol.
Leuk in de omgang. Het klikt altijd goed. In de douche lekker opgeilen. Teasend elkaar insoppen. Ik stond al kei hard in de douche. Altijd een heerlijk begin. Toen het bed op, op mijn bad. Heerlijk ontspannend genietend van de aanrakingen.
Tijdens de tweede helft op mijn rug wist ze me lekker een paar keer te plagen. Zij hield de tijd blijkbaar beter in de gaten dan ik. Ik mocht of hoefde nog niet te komen. Uiteindelijk heerlijk klaar gekomen uiteraard.
Het zou wel iets spannender en harder mogen. Weet iemand of ze ook voor wat meer kinky massage in is. 50 shades?
 
Onlangs voor de tweede keer bij deze mooie dame geweest. Ik kan de bovenstaande reacties alleen maar beamen. Het is een heerlijke speelse krullenbol.
Leuk in de omgang. Het klikt altijd goed. In de douche lekker opgeilen. Teasend elkaar insoppen. Ik stond al kei hard in de douche. Altijd een heerlijk begin. Toen het bed op, op mijn bad. Heerlijk ontspannend genietend van de aanrakingen.
Tijdens de tweede helft op mijn rug wist ze me lekker een paar keer te plagen. Zij hield de tijd blijkbaar beter in de gaten dan ik. Ik mocht of hoefde nog niet te komen. Uiteindelijk heerlijk klaar gekomen uiteraard.
Het zou wel iets spannender en harder mogen. Weet iemand of ze ook voor wat meer kinky massage in is. 50 shades?
Ik geloof dat ze bezig was met trainen voor de 50 shades. Ben in ieder geval gisteren weer geweest en, hoewel ik niet de 50 shades heb afgenomen, haar wel wat inspiratie voor die massage gegeven 😅😉
 
Ik heb toch zeker 10.000 orgasmes gehad in mijn leven (+/- 27 jaar, gemiddeld eens per dag).

Ik heb vandaag, bij Marilou, in ieder geval mijn top 5 beste orgasmes bij kunnen stellen. Godskolere wat duurde die lang. Er kwam zoveel endorfine vrij dat ik ook spontaan begon te lachen.

Lieve Marilou, bedankt en tot snel! ❤️
 
Terug
Bovenaan Onderaan