Recensie Antonella/Sofi/Marilyn, Almere (voorheen Den Haag, Deventer) 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
660
11/08/21
554
45
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/5617582-marilyn
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen week onderweg naar huis een tussenstop gemaakt in Deventer bij Marilyn. Ik had deze webcam model uit Colombia 2 jaar terug geleden al eens bezocht toen ontving ze in Rotterdam.

+dame van de foto, heeft een lekkere lichaam en evenzo kont!
+ontvang locatie was goed bereikbaar en schoon, redelijk anoniem en kon douchen voor en na.

-Services is wel achteruit gegaan t.o.v. van eerste date dat ik met haar had, dame had haast en probeerde mij zo snel mogelijk af te werken. Snel pmc daarna erbovenop en uiteindelijk doggy afgemaakt.


Samengevat, ik ga deze dame niet meer bezoeken. Misschien dat ik haar vriendin waarmee ze samen ontvangt probeert als ik weer in de buurt bent, zij zag er ook goed uit.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/5617582-sofi
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Omdat ik zin had in een latina met een dikke kont en atletische fysiek en trashy looks kwam ik uit op deze dame. Afspraak maken ging via de app. waarin de service wensen/mogelijkheden besproken zijn. Moet wel zeggen dat communicatie vrij omslachtig was en langzaam vanuit haar zijde. Sofi is een Colombiaanse dame uit Antioquia, en mijn ervaring met dames uit Colombia is over het algemeen wel goed, en dan met name de dames uit Valle del Cauca of Cauca.

Na aankomst op locatie (waar je niet kon opfrissen), was ik wel blij dat het de dame van de foto's was. Sofi ziet er lekker uit maar dit is ook tevens de hoogtepunt want qua services was het toch echt ondermaats. Ze is helaas een afwerker, snel pijpen (mc). Eerst missionaris met hand er tussen.... dit was geen succes. Derhalve heb ik Sofi snel in doggy standje gezet en haar goed diep geneukt en condoom volgespoten. Gelukkig had ik maar voor een half uur date gekozen waardoor de schade beperkt bleef.

Samengevat, het was helaas een slechte date, dame komt afgesproken services niet na. Dus voor mij blijft het maar bij een eenmalige bezoek.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5617582-sofi#overview
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gelukkig had ik de recensies en ervaringen niet gelezen, want dan had ik waarschijnlijk een leuke date gemist. Vanaf het moment dat ik Antonella in de deuropening zag staan en we naar elkaar lachten, voelde ik mij erg tot haar aangetrokken. Ze is precies de dame van de foto's: heerlijk lichaam, mooi gezicht, prachtige bos haar. Je ziet dat er het nodige aan haar gesleuteld is, en toch stoort het geen moment, omdat het mooi en smaakvol is gedaan. Hetzelfde geldt voor haar tatoeages: geen uitgelopen inktvlekken die je probeert "weg te denken" om de vrouw erachter te zien, maar verfijnde werken, klein en groot, die juist een toevoeging vormen.

In het contact was Antonella laidback, zachtaardig, en een pleaser, met een sensuele, beetje Marilyn Monroe-achtige, oogopslag. Van haastwerk of zakelijkheid, zoals sommige anderen ervaarden, was niks te merken, niet tijdens de seks, en evenmin tijdens de momenten daarvoor en daarna. Misschien dat het vroege tijdstip van de date (14.00), wanneer energie en tijd ruim aanwezig zijn, hierbij een rol speelde. Dat ik Medellin ken en Spaans spreek zal ook geholpen hebben bij de klik.

Voor een uurtje bleek ik onvoldoende cash bij mij te hebben, en aan tikkies deed Antonella niet, dus het werd een half uurtje. Dit was 30 minuten genieten; wat Antonella deed was lekker, maar het was waarschijnlijk vooral genieten omdat ik mij erg tot Antonella aangetrokken voelde, waardoor er weinig voor nodig was om elke handeling (pijpen mc, missio, doggy) tot een feestje te maken. Met een grote knal kwam ik dan ook klaar.
 
Er zal iemand haar gewaarschuwd hebben dat ze hier niet al te best voor staat. misschien daarom dat The O geluk heeft gehad.....Meestal is het een tijdelijk effect en is na een paar inzetten weer bij het oude. Tenslotte gaat het om de centen voor alle dames.
 
Je overschat het gewicht van het forum; veel dames zijn zich niet eens bewust van het bestaan ervan.

Sekswerk = mensenwerk, lijkt mij een meer logische verklaring, dus dat de persoonlijke klik die je hebt met Antonella, en het moment waarop je haar treft (begin van dag of na een lange dag, volgende cliënt wel/niet al onderweg, etc.) bepalender zijn voor de ervaring.

Zoals ik haar gedrag ervaarde was dit authentiek, en geen toneelstukje. Ik ben op het forum overigens niet de enige met een positieve ervaring: zie bijvoorbeeld dit en dit verslag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan