Recensie Marilyn Groningen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zie dat ze haar naam gewijzigd heeft in Scarlett Hasbun. Vraag me af waarom de naam veranderd is, geeft me vaak geen goed gevoel als dit gebeurt.
Die gebruikt ze al een poosje. Zo staat ze ook op een Spaanse site. Verder geen ervaring met deze shemale.

 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/groningen/8101269-scarlett
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een paar weken geleden bij Scarlett op bezoek geweest in Groningen. Afspreken ging vlot via Whatsapp, ze gaf me het huisnr toen ik in de straat was aangekomen. Bij binnenkomst zag ik dat ze inderdaad de kleding had aangetrokken die ik via de app had gevraagd. Ze ziet er exact zo uit als op de foto's en de ontvangst was heel vriendelijk. Na het afhandelen van het financiele gedeelte begon ze me met overgave te tongzoenen en zijn we op het bed beland.
Na een tijdje wederzijds pijpen (ze is gemiddeld geschapen) heb ik haar gevraagd om me te domineren, dat was van tevoren via de app afgesproken. Dat is denk ik niet haar favoriete rol want ze bleef redelijk passief, het bleef bij een paar voorzichtige tikjes op mijn wangen en mij neuken werd ook niet echt een succes, dat gaf ze al snel op. Na een kleine 3 kwartier haar klaargepijpt, ze schoot een behoorlijke lading in mijn mond en daarna was het mijn beurt om in haar gezicht te komen. Al met al een knappe, lieve Trans met een mooi lichaam en lekkere pik maar ik denk dat ze liever passief dan actief is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan