Recensie Marina, Antwerpen, Verversrui 14/3 (nacht) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 11109

Vaste klant
109
01/05/22
123
13
Intiem
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
ik heb gisteren een zekere 20-24 jarige Martina/Marina of Maria bezocht op Verversrui 14 raam 3....Aan het raam een leuke lach, dansen enz. Brunette, skinny en met 2 staartjes. Als we de trappen oplopen zie ik haar konthuid redelijk ferm hangen. Kan gebeuren dacht ik, iedereen is anders. Eenmaal op kamer doet ze alles uit, behalve haar bh want dat is moeilijk om terug aan te doen, de lichten gaan ook niet harder aan natuurlijk, enkel wat neonlampen

Alles uitgedaan en wat zie ik: walgelijke lichaam ....Nooit meer kies ik een dame zonder een zichtbare buik aan het raam....zo jong, maar een body van een bejaard vrouwtje wegens geboorte...echt alles tussen knie en borsten was hangende zoals 60 plusser. Natuurlijk is dat enkel op kamer op te merken, want het wordt professioneel verstopt voor het raam....

Ze had extra's voor 50 euro voorgesteld, die absoluut beneden de norm zijn voor een gezonde SKW loper. Ze was vriendelijk maar elke minuut moest tellen had ze ookal in het begin gezegd. Wel ja....Tel maar elke minuut maar bij je nieuwe klanten, ik zoek wel een andere.

Pijpen was met condoom over slappe lul.... de rest is de moeite niet waard om te schrijven.

ik heb er een trauma overgehouden 😱 Mijn 50 euro gaat beter naar mijn favoerieten. Als ze er niet staan, loop ik wel door (HARDE LES 😀)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan