Recensie Marion, Brussel, Linnestraat 93 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joskeweber

Wandelaar
71
28/12/21
71
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
20
Deze Nigeriaanse even bezocht. Ze geeft goeie service prijs kwaliteit. Pijpt redelijk goed. Bij mij wachte ze tot mijn wapen oorlogsjaar was om het rubbertje er over te doen.
 
Ja man, niet zo gaan lopen lullen ja als je de buurt, de achtergrond ervan en het profiel van de algemene klant daar niet kent. €20 is standaardprijs daar, al 20 jaar minstens en daarvoor werd er betaald met BEF.
 
Oh misschien dat ik deze dan ook eens ga proberen. € 20 vind ik meer dan genoeg...:), is ook precies wat ze allemaal vragen daar. Dan kun je in de avond tenminste nog een keertje..
 
Het idee is om voor 20 mensen naar binnen te lokken en vanaf daar te upgraden. Vind ik persoonlijk geen juiste methode en die ik ook niet aan mee.

Service is wel bijzonder slecht overigens als je die 20 ook echt betaald. Denk niet dat ik er nog terug ga. Terwijl ik echt wel een liefhebber ben van donker....:)
 
Ben al enkele keren bij deze Marion geweest en ook voor 20€ en soms blijf ik langer ,zij geeft een goede service,heb geen klagen van haar ,als ik in Brussel ben ga ik altijd naar haar toe,zij werkt enkel in de dag
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag nog eens bij haar geweest ,service blijft altijd goed voor mij ,Ken haar al een tijdje natuurlijk.
Goede pijpbeurt gekregen en goede sex heb afgerond in doggy en totaal geen tijdsdruk Langer dan 30min binnen geweest
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan