Recensie Maris, Amsterdam, ONS 6c 4,67 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1253
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1253

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op ONS 6-c zit in de dagshift Maris, ook wel Marisol genaamd. Maris is een caramel getinte dame uit de de regio Zuid-/midden Amerika. Heeft veel ervaring in dit vak en spreekt goed NL wat zeker een voordeel is. (Hoewel de taal der liefde universeel is nauurlijk ;) ) Mijn laatste bezoek dateert van nu ongeveer 2 weken geleden en ik mag wel zeggen het weerzien na de corona-pauze was hartelijk, geil en op een eenvoudige manier kinky,

Ze heeft een mooi lichaam (grote naturele tieten; ik schat c+) guitige ogen en heel veel initiatief. Ik schat haar begin 40 maat oh oh wat is dat lastig. Ze laat met alles spelen en domineert op een voor mij aanstekelijke wijze. Er is vast van alles mogelijk maar het spel wat we spelen is genoeg voor mij.

Ook een aanrader.
 
Eerste bezoek aan maris na de 2e lockdown. ik had haar al gespot dat ze terug was, en haar beloofd binnenkort een wip te doen.
Vandaag eindelijk er van gekomen in de middag.

Normale sex gehad met likken, heerlijk geil potje sex gehad, waarbij Maris zeker tegen een stootje kan.
Ze moedigde mij ook om hard te neuken, waarbij ik dat niet 2 keer laat vertellen.
Heb haar al vaker bezocht dus wist ook wat ze kan hebben.

sowieso my favorite latina MILF, met natural borsten en een heerlijk kontje
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maris is idd een topper. Of het nou gespeeld is of echt. Een geile donder vind ik het. Alles nog super firm. Daar kunnen jongere meiden nog wat van leren. Of het nou Cow girl doggie of misionaris is, ze smeekt erom diep gepompt te worden.
Altijd goed gemutst en humorvol Kinky. Haar service is ook echt haar service, niet vergelijkbaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
225
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nu 2 weken geleden tijdens een lange wandelsessie tot 2 keer toe bij Maris binnengevallen.... Wat een lekker ding is zij toch. Actief en bereid haar kledij aan te passen aan de door mij gewenste kleur maar feitelijk is haar normale zwarte uitrusting ook meer dan voldoende om het feest te laten beginnen. Mooie voorgevel overigens... Ze doet alles safe en dat is belangrijk maar hoe ze het doet is waar het om gaat . Ze trekt je aan en stoot je af. Jij bent niet degene die bepaalt; dat doet onze MARIS. Met haar ogen lokt ze je uit en met haar lijf maakt ze je gek.

Mooie tieten overigens of had ik dat al gezegd. Naturel en hoewel een set mooie sili's niet verkeerd zijn prefereer ik toch de zachtheid van een volle cup C.

Ze danst voor je, zit op je gezicht, etc etc. ; al wat mannen leuk vinden zou ik zeggen.

ik sluit af met te zeggen dat ze mooie tieten heeft; of had ik dat al gezegd...
 
Maris ken ik inmiddels zo'n 18 jaar, of misschien zelfs nog iets langer – hetgeen in deze context natuurlijk wil zeggen dat we elkaar sindsdien neuken. In die tijd is ze natuurlijk wel iets ouder geworden, maar ook interessanter en complexer… haar sexdrive en de kwaliteit van seks zijn er niet op achteruitgegaan, integendeel. Het is almaar beter geworden.

Bij ons begint het voorspel altijd ermee dat ze mijn hoofd tussen die volle zachte tieten van haar neemt, guitig lachend, teasend, strelend… als ik hard ben geworden (en dat gebeurt bij haar altijd in no time) ga ik staan en neemt ze, knielend, mij in haar mond… Maris wil het diep, in alles, en laat mijn pik tot aan de kloten toe in haar hoofd verdwijnen… ik voel hoe ik helemaal achter in haar keel zit, haar neus is tegen mijn onderlijf aangedrukt en ze houdt ervan om, niet of nauwelijks bewegend, mij zo heel lang in haar mond te voelen.

Als ze daar genoeg van heeft maakt ze zich los en gebiedt mij haar te vingeren. Dat wil ze ook diep, en ik gehoorzaam daar graag aan… mijn vingers gaan er, zonder veel moeite, diep in… en ze wil het nog dieper… ik voel haar natter en wijder worden, en daar ga ik… na enige tijd haar zo bewerkt te hebben is het tijd voor het neukwerk. Eerst cowgirl waarbij ze weer met graagte mijn gezicht in die lekkere tieten van haar begraaft, daarna doggy, en dat moet dan ook weer hard en diep. Terwijl ik haar keihard pomp slaat ze allerlei vieze taal uit om mij aan te sporen… op naar de als altijd zeer intense finale. Nog wat kletsen daarna en dan weer buiten.

Maris staat samen met Iryna en Katja in mijn top-3 van het Singelgebied (heb ik dat met Dekerkos gemeen?), met ieder van hen zo haar eigen bijzondere kwaliteiten… weest u zuinig op ze (nou ja, dat geldt voor iedere dame, maar voor deze dames in het bijzonder… ik wil het beste voor ze en hoop dat u dat ook wil…).

S.
 
Maris ken ik inmiddels zo'n 18 jaar, of misschien zelfs nog iets langer – hetgeen in deze context natuurlijk wil zeggen dat we elkaar sindsdien neuken. In die tijd is ze natuurlijk wel iets ouder geworden, maar ook interessanter en complexer… haar sexdrive en de kwaliteit van seks zijn er niet op achteruitgegaan, integendeel. Het is almaar beter geworden.

Bij ons begint het voorspel altijd ermee dat ze mijn hoofd tussen die volle zachte tieten van haar neemt, guitig lachend, teasend, strelend… als ik hard ben geworden (en dat gebeurt bij haar altijd in no time) ga ik staan en neemt ze, knielend, mij in haar mond… Maris wil het diep, in alles, en laat mijn pik tot aan de kloten toe in haar hoofd verdwijnen… ik voel hoe ik helemaal achter in haar keel zit, haar neus is tegen mijn onderlijf aangedrukt en ze houdt ervan om, niet of nauwelijks bewegend, mij zo heel lang in haar mond te voelen.

Als ze daar genoeg van heeft maakt ze zich los en gebiedt mij haar te vingeren. Dat wil ze ook diep, en ik gehoorzaam daar graag aan… mijn vingers gaan er, zonder veel moeite, diep in… en ze wil het nog dieper… ik voel haar natter en wijder worden, en daar ga ik… na enige tijd haar zo bewerkt te hebben is het tijd voor het neukwerk. Eerst cowgirl waarbij ze weer met graagte mijn gezicht in die lekkere tieten van haar begraaft, daarna doggy, en dat moet dan ook weer hard en diep. Terwijl ik haar keihard pomp slaat ze allerlei vieze taal uit om mij aan te sporen… op naar de als altijd zeer intense finale. Nog wat kletsen daarna en dan weer buiten.

Maris staat samen met Iryna en Katja in mijn top-3 van het Singelgebied (heb ik dat met Dekerkos gemeen?), met ieder van hen zo haar eigen bijzondere kwaliteiten… weest u zuinig op ze (nou ja, dat geldt voor iedere dame, maar voor deze dames in het bijzonder… ik wil het beste voor ze en hoop dat u dat ook wil…).

S.

Ik denk dat onze Sukke het goed gezien heeft Katja, Iryna en Maris is wat mij betreft de top-3 van het Singelgebied. Er zijn wel concurrenten (Maria Spuistraat 17, en Elizabeth) maar toch de top 3 is de top 3 !!
 
Iemand enig idee wanneer deze schone weer in het land is?

Nee, ik hoorde van Eva (haar buurvrouw op nr 4) dat ze toen voor het laatst was en weer terug ging. Je zou het even aan Eva kunnen vragen, meestal weet ze dat wel. Ik denk dat ze er in juni weer is, meestal is ze er rond die periode wel weer.
Ik had vroeger het 06 nr van Maris maar zij is toen van nummer gewisseld en dat nummer heb ik helaas (nog) niet.
 
Vorige week op een woensdagmiddag Maris bezocht. Enthousiaste vrolijke vrouw. Klein en stevig (maar niet echt dik) met mooie borsten. Ze liet zich vingeren en beffen en pijpte me behoorlijk diep. Tijdens het neuken moedigt ze je idd aan om hard te stoten. Tongzoenen helaas niet mogelijk. Prima sessie, maar nogal standaard. Ik denk niet dat dit tot een herhaalbezoek zal leiden.
 
Vorige week op een woensdagmiddag Maris bezocht. Enthousiaste vrolijke vrouw. Klein en stevig (maar niet echt dik) met mooie borsten. Ze liet zich vingeren en beffen en pijpte me behoorlijk diep. Tijdens het neuken moedigt ze je idd aan om hard te stoten. Tongzoenen helaas niet mogelijk. Prima sessie, maar nogal standaard. Ik denk niet dat dit tot een herhaalbezoek zal leiden.
Grappig toch hoe ook/zelfs hier gaat om de persoonlijke klik. Daar waar ik Maris ervaar als juist allesbehalve standaard maar eerder als geil, gedreven en inventief geeft Honeybee aan dat het wat standaard is. En feit is dat het allebei waar kan zijn ;). Vorige week Maris na lange tijd weer bezocht en ik heb weer genoten. Ik was wat later op de dag dus je zou je kunnen voorstellen dat haar energieniveau wat lager is maar niets van dat alles. Volop energie en ze gaf mij het gevoel de eerste van de dag te zijn al weet je natuurlijk voor zeker dat dat niet zo is.

Lekker haar tieten betast, haar kutje bewonderd en alle dingen gedaan die je zo leuk met enkel Maris kunt doen.


Kortom toppertje
 
Gisteren weer naar deze heerlijke dame geweest en het was weer ouderwets. Heerlijk met haar mooie borsten gespeeld en zij lekker lang op mijn gezicht gezeten. Ze kan je goed gek maken. Volgende week haar laatste werkweek voordat zij weer twee maanden naar het land van herkomst gaat voor vakantie e.d. Geniet ervan zolang het nog kan
 
al weer een paar (4) weken geleden geweest maar toch nog een berichtje over deze sessie want het was weer de moeite waard. Geil met de hoofdletter G. Ze likt je tepels ( als je daarvoor in bent) laat met haar kutje spelen maar he... Maris is in charge. Zij bepaalt tempo en de dingen die gebeuren. Dominant zonder dat SM wordt... lekker hoor.

misschien dat SM ook kan maar dat zul je moeten vragen.

enne dan die borsten... ik zeg de op een na lekkerste in het singelgebied / dagdienst. Wat de lekkerste n.m.m. zijn laat ik jullie naar raden.

affijn allr reden komende week nog ff naar 020 te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan