Recensie Maris, Amsterdam, ONS 6c 4,67 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1253
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maris is zeker weer terug! Afgelopen vrijdag ben ik bij haar geweest. Ze gaf aan dat ze die dag weer begonnen was met werken. Ik was opzoek naar Eva maar die heb ik niet getroffen (misschien was ik te vroeg +- 10:15?) uiteindelijk bij haar buurvrouw Maris naar binnen gegaan. De eerdere berichten hierboven kan ik zeker bevestigen. Wat een speelse geile dame is het. Na de wasbeurt nodigde ze me teasend uit ik bed. Omdat ik de bui al wel voelde hangen meteen 2 hoogte punten afgesproken wat voor 70 mogelijk was. Ze was trots op haar borsten en daar geef ik haar groot gelijk in. De eerste ronde pijpte ze me waarbij ik goed zicht had op haar roze vagina en lekker met haar clit kon spelen. Ik kwam heerlijk klaar in haar mond (mc). De tweede ronde hebben we 2 standjes gedaan waarna ze me klaargetrokken heeft. Al met al een lekker begin van het weekend!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een jaar geleden ongeveer een vluggertje gehad: ze spoort je goed aan en lijkt overal lachend voor in. Zou ook wel eens een massage van haar willen of meerdere hoogtepunten.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze is echt een topper voor net iets meer kinky stuff, Ik was laatst voor het eerst bij haar geweest en moest echt even twee minuten bijkomen, want ik was in tijden niet zo hard klaargemaakt. Misschien niet zo knuffelig als haar buurvrouw Elizabeth, maar Maris heeft ook zo haar geweldige eigenschappen.
 
Laatst bewerkt:
Ik kom net van Marisol vandaan, het was weer vanouds. Het leek wel of ze extra haar best deed omdat ze aankomende zaterdag haar laatste werkdag heeft voor dit kalenderjaar. Volgende week zaterdagnacht gaat ze voor drie maanden naar haar thuisland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan