jaapzwolle
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Biseks
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.80 m - 1.90 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/7865884-marjolein
- Totale kosten (in euro)
- 300
Ik heb Marjolein uitgenodigd in van der valk Hengelo. Na wat heen en weer geappt te hebben was de afspraak vrij snel gemaakt . Ze kwam zoals ik had gevraagd discreet. Een mooie verschijning, netjes. Ik was best zenuwachtig want zo vaak nodig ik geen dame uit maar het ijs was snel gebroken. Voor dat ik het in de gaten had raakten onze lippen elkaar. Dat beloofde veel goeds, ze zoende heerlijk. We kleden ons uit, wat een mooi setje had ze aan, en zijn op bed gaan liggen. Ze stelde me gelijk op mijn gemak met wat aanrakingen en eigenlijk ging alles vanzelf zoals ik had gehoopt. Ze heeft me heerlijk gepijpt. Heerlijke pik massage gehad. Ik heb haar heerlijk gebeft, wat een lekker nat kutje heeft ze, haar mooie grote borsten gevoeld en gekust. Alles zo puur. Oneindig gevreeen met elkaar. Heb haar daarna nog flink geneukt en je voelt ook echt dat ze ervan geniet. Helaas had ik maar een uur haar geboekt, ze is zekers geen klok kijker en was er ook wel iets langer maar de volgende keer worden het er zekers twee. Ze is de moeite waard. Marjolein tot snel.