WHEM Marly Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit ziet er wel heel aantrekkelijk uit. Jammer dat er nog geen review is. Morgen ben ik een dagje vrij, ik denk dat ik haar morgen ga bellen. Als het tot een afspraak heeft geleid dan laat ik het weten.
 
Fotos kunnen inderdaad echt zijn, maar de mensen achter de schermen Zijn oplichters!
Ja daar heb je inderdaad gelijk in. Vandaag bij een meid geweest, zij had geen recensies maar was wel een topdate gelukkig. Ik ga vanavond daar nog een recentie over schrijven. Echter trek ik telkens naar die fake advertenties toe. Ze gebruiken vaak dames die mijn interesse wekken... super irritant! Een jaar of 10 geleden toen ik heel veel via SJ of Kinky date had ik daar nooit last van...
 
Marly is geen faker hoor, ik ben er recent geweest. Wel vermoed ik dat de telefoon door een man bedient wordt, die zeg maar de afspraken afhandelt, waarschijnlijk degene die bij mij open deed. Vond ik wel een beetje raar en jammer, maar goed. Marly zelf is een lekkere jonge slanke Nederlandse meid waarbij interne donatie gewoon mogelijk is (bare) zonder extra kosten. Wat mij betreft een goed adres.

Raar dat het bij je uit de hand liep bij videobellen, wellicht omdat een man de telefoon bedient, en deze de videocall dus niet kan beantwoorden. Ik heb nog nooit ruzie of problemen gehad met dvp's of hun operators, ik blijf in elke geval altijd netjes of kies eieren voor mijn geld.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan