Marokkaanse dames in België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bengac

Stamgast
Forumpionier
331
06/07/21
110
14
Wie kent ze? Waar zitten ze? Wie heeft hier al ervaring mee?

Ik weet dat er heel af en toe eentje is in de tippelbuurt van Louisa in Brussel. Ze komt uit Duitsland en gaat over en tweer naar Brussel maar dat is natuurlijk puur geluk hebben als ze er is die avond.

Soraya van soraya's palace is een Marokkaanse dame en in andere prive huizen rondom het brusselse zitten er ook in hasselt bij dream girls werkt er ook eentje (fay). In boom heb Inaya ( prive ontvangst) ,in wilrijk dacht ik heb je lena maar wat ik hier al van gelezen heb is dat ze nooit reageerd als je een afspraak wilt maken dus weet niet of ze echt of fake is. Maar zijn allemaal te vinden op redlights.be

Soraya van soraya's palace is een Marokkaanse dame en in andere prive huizen rondom het brusselse zitten er ook in hasselt bij dream girls werkt er ook eentje (fay). In boom heb Inaya ( prive ontvangst) ,in wilrijk dacht ik heb je lena maar wat ik hier al van gelezen heb is dat ze nooit reageerd als je een afspraak wilt maken dus weet niet of ze echt of fake is. Maar zijn allemaal te vinden op redlights.be
Heb jij ervaring met Inaya?

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan