Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik las een positieve recensie over Bella uit Almere

 
Stout Privéhuis in Den Haag schijnt veel Marokkaanse meiden werkzaam te hebben. Er staan er iig veel vermeld op hun site. Sinds ik dit twee weken geleden heb ontdekt, heb ik er echter nog geen op hun weekagenda zien staan als 'aanwezig'. De dame aan de telefoon verzekerde me echter dat ze nog terug gaan komen. Ik hou het dus in de gaten.

Er staan er namelijk diverse op die mij doen denken aan die geile meisjes die ik dicht bij huis vaak bij de AH achter de kassa zie zitten. Geen curves en volle rondingen, gelukkig voor mij, want dat trekt me niet. Da's mijn makke als ik Marokkaanse meisjes zoek (die ik toch het allermooist vind van alle vrouwen): het zijn meestal de mollige die adverteren, maar dat is het niet voor mij.
 
Stout Privéhuis in Den Haag schijnt veel Marokkaanse meiden werkzaam te hebben. Er staan er iig veel vermeld op hun site. Sinds ik dit twee weken geleden heb ontdekt, heb ik er echter nog geen op hun weekagenda zien staan als 'aanwezig'. De dame aan de telefoon verzekerde me echter dat ze nog terug gaan komen. Ik hou het dus in de gaten.

Er staan er namelijk diverse op die mij doen denken aan die geile meisjes die ik dicht bij huis vaak bij de AH achter de kassa zie zitten. Geen curves en volle rondingen, gelukkig voor mij, want dat trekt me niet. Da's mijn makke als ik Marokkaanse meisjes zoek (die ik toch het allermooist vind van alle vrouwen): het zijn meestal de mollige die adverteren, maar dat is het niet voor mij.
Eens. Voor mij is curves top. Maar als het TE mollig wordt dan wordt ik ook minder enthousiast. Sowieso zijn de algehele verhoudingen van belang daarin.
 
"(-) meestal de mollige die adverteren, maar dat is het niet voor mij." (# 13).

Voor mij ook niet. Ik ken Marokko niet zo goed, Egypte wel. Daar gold toen ik er, nu alweer een tijd geleden, woonde de "magerte" van een vrouw als schromelijke verwaarlozing: ze krijgt niet voldoende te eten van ouders of echtgenoot (zelfstandige op zichzelf levende vrouwen ... vergeet het maar).

Ook in de klassieke Arabische poëzie is een vrouw veelal meer een Rubens-figuur dan een beeld van Giacometti (of soms een verklede jongen - praat [de vlot Arabisch lezende] Wilders niet na: de Arabische literatuur kent wel degelijk homo-erotiek; zie bijvoorbeeld de "diwân" (verzamelde poëzie) van de dichter Abu Nuwâs).

Dat dedain voor de magere Arabische vrouw bestaat hier in West-Europa zeker niet (meer) en het ideaalbeeld veranderde ook in de Arabische wereld enigszins met de opkomst van de internationale a-sociale media.

Alhoewel - zo lees ik in de klassieke papieren kranten en tijdschriften - daarop evenzeer allerlei dames met artificiële lichaamsvullingen zijn te "bewonderen".

Maar u hebt gelijk: veel slanke Marokkaanse deernen zijn er niet in de aanbieding, zelfs niet voor wie een AH-bonuskaart heeft.

Ik betwijfel overigens of die geldig is in de Stout-Privé. Waar de "geile meisjes" - zoals u dat formuleert - ook hun eigen kassa pogen te spekken ...
 
Deze dame ziet er niet slecht uit:


Of deze:


Maar 200€/uur vind ik wat prijzig.

Dus ik zal me voorlopig beperken tot het bekijken van de cassiëres en rekkenvulsters in de AH.
 
Geblondeerd trekt me sowieso niet. Dat doet zoveel afbreuk aan de 'echte' Marokkaanse look, die ik juist zo mooi vind. Lange donkere (krullende) haren, dat is toch fantastisch? Marokkaanse meiden die adverteren op Kinky e.d. zijn inderdaad wat prijziger dan hun Nederlandse en Oostblok collega's; ik denk omdat ze, met het oog op familie en cultuur, een groter risico lopen als ze 'ontdekt' worden -- en omdat ze schaarser zijn in dit wereldje, en dat weten zij natuurlijk ook.
 
Zijn de Marokkaanse dames die adverteren wel correct in het invullen van hun achtergrond/afkomst/etniciteit? Ik zie dat verschillende in dit topic de afkomst Arabisch hebben terwijl Marokkanen geen Arabieren zijn maar Berbers. Het verschil in looks van het gezicht vind ik zelf enorm. De Kinky advertenties hebben er wel gewoon bij zijn dat hun afkomst Marokkaans is.
 
Waarschuwing voor Deug-genietje. En voor allen die het met zijn opmerking (# 16') eens zijn. Sla dit maar heel snel over: wéér heel veel geblaat zonder ook maar enige wol-opbrengst.

De bevolking van Marokko kent vele historische voorvaderen. De oorspronkelijke nomaden zijn de "tawârîq", die wij Toearegs noemen. Hun "gesettelde" evenknieën wonen voornamelijk in het Atlas-gebergte en uit hun kringen kwamen de eerste gastarbeiders naar West-Europa.

"Berber" is eigenlijk een scheldnaam. Waarschijnlijk hetzelfde als ons "barbaar". Van het Koinè-Griekse "barbaros" dat "brabbelaar" betekent (iedereen die geen Grieks kon spreken werd zo aangeduid). Later overgenomen als barbari in het Arabisch - al wie geen Arabisch kende. Via Spaans en Frans naar het Nederlands.

De "Berberbevolking" in Noord Afrika kent een aantal eigen talen, een eigen schrift, eigen culturen. In het verleden fel onderdrukt door de koloniale Fransen en nu geminacht door de Arabisch-sprekende bevolking.

Er is inderdaad een groot verschil tussen een Arabisch (en Frans) sprekende inwoner van bijvoorbeeld Dâr-al-Baidâ (in het Spaans vertaald: Casablanca) en iemand uit de "rîf" (letterlijk: het platteland).

De Nederlanders met Marokkaanse wortels zijn veelal "afstammelingen" van de gastarbeiders die één van de "Berbertalen" spraken. Maar zij zijn daar soms weinig trots op en achten zich "Arabisch". Ook al spreken velen naast het Nederlands nauwelijks Marokkaans-Arabisch en al helemaal geen Klassiek Arabisch.

Vaak wordt Berber toch nog gevoeld als het negatieve woord dat het oorspronkelijk was. Vandaar, wanneer men zich niet specifiek Marokkaans noemt, het gebruik van Arabisch. Maar dat is ontegenzeggelijk dikwijls ook om de (gevoelsmatige en religieuze) verbondenheid met de internationale Arabische wereld aan te geven.

Een dergelijk gebruik van Arabisch geldt voor veel meer landen buiten het Arabische schiereiland waar de echte Arabieren vandaan komen.
 
Goedenavond

tijdje terug bij touch me tender, in Den Bosch geweest.
Daar 3 kwartier gespeeld met Nadia, is ook een Marrokkaanse.
zij staat op de site zonder foto, maar dat is zeker niet omdat ze er niet goed uit ziet!
hele vriendelijke dame, goeie service
Dank voor je bericht. Was al aan het twijfelen tussen nadia en wilma die daar ook ontvangt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan