Marsha, Salon Haarlem/Leiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnny Walker

Wandelaar
99
16/09/21
67
7
Hi, heeft iemand ervaring met Sasha? Ze werkt ook bij SL maar meestal in Haarlem.
Groetjes, Johnny Walker

 
Hi, heeft iemand ervaring met Sasha? Ze werkt ook bij SL maar meestal in Haarlem.
Groetjes, Johnny Walker

vraag je nu om Marsha of Sasha? want dat zijn volgens mij 2 verschillende dames….
 
Ik heb inmiddels de gok gewaagd en een afspraak bij haar gemaakt. Geen herhalingsgevaar voor mij. Ondanks dat ze best vriendelijk was, niet mijn type.

De foto op de site is erg flatterend, in het echt toch wel een stuk voller, vooral vanaf onder de borst partij. De B2B werd dan ook vooral met de buik uitgevoerd dan met de borsten. Ze deed wel haar best tijdens het teasen en de B2B maar het omdraaien gebeurde pas helemaal in het einde vh uurtje, waarna er op een race tempo met de hand werd afgewerkt om het er maar zsm uit te laten komen….
 
Nee hoor, de foto is niet nep. Ik heb geen massage van Marsha gehad, maar ze heeft zich wel aan mij voorgesteld en ze is een knappe blondine.
tenzij ze ook professioneel model is, lijkt me de foto nogal geleend vh internet. Zie bijgevoegd of doe maar eens een reversed image search… Maar blij om te horen dat ze er op lijkt en een knappie is 😉👍B30055FE-5E39-4D8C-933A-B3966063F4B7.jpeg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan