Recensie Marta (Bra), Amsterdam, Gordijnensteeg 4-2

  • Onderwerp starter Voormalig lid 545
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 545

Guest
Eindelijk tijd gevonden om eens een recensie te schrijven over een bezoek, vorige woensdag, aan Marta uit Brazilië aan de Gordijnensteeg.
In de eerste ronde die ik over het Wallengebied liep was mij Marta al opgevallen. In het eerste gesprekje vertelde ze me dat ze afkomstig is uit Brazilië. Haar uiterlijk is niet typisch dat van een latina. Mijn eerste inschatting was dat ze afkomstig zou zijn uit Roemenië. Maar ze overtuigde mij dat ze wel degelijk afkomstig is uit Brazilië.
Braziliaanse dames heb ik over het algemeen hoog in het vaandel staan. Vroeger heb ik er talloze bezocht in het toen nog goed gevulde Duisburg. Helaas is daar nu niets meer van over en de laatste latina die ik daar bezocht, nu een aantal maanden geleden is ook al met de noorderzon vertrokken. Niets meer te verdienen daar.
Braziliaanse dames bieden over het algemeen genomen een uitstekende service. Die latina's zijn gewoon verzot op seks.
Na nog een aantal rondjes te hebben gelopen besloot ik het er op te wagen bij Braziliaanse Marta. Eenmaal binnen en ontdaan van haar schaarse kleding werd de laatste twijfel bij mij weg genomen dat zij geen latina zou zijn. Marta heeft wel degelijk alle lichamelijke kenmerken van een Braziliaanse. Daartoe behoren een goed gevulde C-cup met grote donkere tepels en een brede bekken.
Over de verleende service kan ik heel kort zijn, die was meer dan uitstekend! Maar ik had ook niet anders verwacht van een Braziliaanse(y):D.
Vooral de doggy doet Marta geweldig. Wat een lekker lichaam heeft zij. Heerlijk om zicht te hebben op haar mooie taille en fantastische lichaam terwijl je haar diep doorstoot in de doggy.
Ik was weer helemaal voldaan die avond en heb er later nog een gezellige uitgaansavond van gemaakt op het Rembrandtplein.
Amsterdam is zo'n geweldig mooie stad. Vriendelijke mensen, altijd vertier en veel te beleven en te zien.
Ik zou daar wel willen wonen. Alleen zou het te duur worden gezien ik dan iedere avond op de Wallen zou wandelen. Want in tegenstelling tot wat op de meeste fora wordt beweert, behoort de Wallen nog steeds tot de absolute top qua Europese red lights. Nooit gedacht dat ik ooit Duisburg zou gaan inruilen voor Amsterdam. En toch is het gebeurd en heb er geen seconde spijt van gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan