Recensie Marta, Den Haag (voorheen Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

groentje1970

Stamgast
Forumpionier
921
30/06/21
1.250
18
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4063276-marta
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag Marta eens bezocht. Haar leuke gezicht trok mij over de streep.

Ok, niet alle beloofde diensten werden nagekomen. Geen zoenen, niet likken en het koste 20,= meer dan de ad aangaf. Over die ene andere dienst ben ik maar niet eens begonnen. Niet gaan hoor ik je denken? Dan mis je een hele vriendelijke en attente jonge Dame. Lekker in elkaars armen liggen is wel haar ding namelijk. Tijdens intiem drukte ze mij steeds harder in haar armen. De geluidjes klonken ook oprecht, ze had er wel zin in kennelijk. Daarna nog een tijdje in elkaars armen gelegen.

Kortom, een best wel leuke date gehad. De locatie is snel bereikbaar en op zondag kost het parkeren niets. Gezien het feit dat niet alle diensten mogelijk zijn, was het geadverteerde bedrag van 130,= beter geweest. De slaapkamer is klein en schoon, net als de rest van het appartement. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend.
 
Bedant! Het is natuurlijk al fijn als de fotos kloppen, maar als er zoveel "wilde" dingen aangeboden worden (plasseks, squirt, nzc) en het dan uiteindelijk alleen een lief meisje is, dan is het toch niet zo eerlijk
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan