Recensie Marta, Den Haag (voorheen Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vind ik toch echt wel diep zuid oost. Vooral als de advertentie naar boven komt met 1km straal vanuit het centrum.
Maakt die hele functie nutteloos. En lijkt me wel handig te weten voor geinstresseerden.
Pal naast de a2 is diep zuid oost? Bijlmer is voor mij diep zuid oost wat ik standaard skip. Het is een prima wijk waar ze ontvangt met een nieuw gebouwd appartementen complex en niks mis mee. Enige wat een probleem is het parkeren. Maar ieder zijn ding. Ze is een aanrader
 
Andere foto's is niet erg, maar je zal bedoelen dat het ook een andere dame is op die foto's, dan welke jij hebt bezocht?

Ziet er alsnog meer dan prima uit moet ik zeggen.


En ja, als ze via een booker werken, kan dat profiel en telefoonnummer natuurlijk prima uitgewisseld worden, maar dan wordt er op z'n minst nog een andere naam gebruikt 🙄
 
Andere foto's is niet erg, maar je zal bedoelen dat het ook een andere dame is op die foto's, dan welke jij hebt bezocht?

Ziet er alsnog meer dan prima uit moet ik zeggen.


En ja, als ze via een booker werken, kan dat profiel en telefoonnummer natuurlijk prima uitgewisseld worden, maar dan wordt er op z'n minst nog een andere naam gebruikt 🙄
Klopt, dat bedoelde ik inderdaad.
 
Ben er zeker van dat het om twee verschillende dames gaat.
Had met Ema een afspraak in Den Haag om wat later op de avond te gaan. Kreeg wel de straatnaam. Toen ik belde hoe laat ik zou komen kreeg ik geen antwoord en was de advertentie van Den Haag verdwenen. Twee dagen later zag ik dezelfde advertentie en kreeg straat in zuid oost. Tatoeages met Marta verschillen. Locatie lijkt me gezien de foto's hetzelfde, maar Ema is tot ergens in maart terug naar thuisland.
Dames lijken inderdaad op elkaar.
Sex met Ema niet slecht maar ook geen "Waauw" ervaring. Communicatie in Engels ging wel maar kan beter.
Wellicht toch eens op herhaling gaan.
 
Ehm, nee hoor :rolleyes:

Die was snel weer online.... In een andere stad.. Met andere foto's uit de collectie Moldavische Maddames.

Zelfde Add , Zelfde Booker. Maar zelfde Hooker?
Foto's van de voeten en de billen herken ik wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan