Recensie Martha, Lanaken 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JayT

Newbie
7
13/05/23
7
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/martha-expert-in-fellato.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De gewoonlijke dame waar ik op bezoek ga voor een vluggertje is opeens verdwenen dus ik moest elders gaan. Ik baseer dan ook m'n recensie op het verschil in diensten, ik heb verder geen ervaring met vluggertjes dus ik weet niet of deze date een "standaard" is in het wereldje..

Anyways.. Bij Martha terecht gekomen in Lanaken! Zeer mooi meisje op de foto's en een hele lijst met mogelijkheden.

Eenmaal daar aangekomen.. Ik denk dat het wel hetzelfde meisje is maar op de foto's lijkt ze me een jaartje of 4/5 jonger dan dat ze is. Geen probleem hoor, want het is nog steeds een mooie dame! Ze spreekt Engels en heeft ook enkele kleinere tattoo's en piercings (ook in intieme zone); in tegenstelling tot wat het profiel zegt.

Ik ben totaal geen fan van haar diensten en ben ook niet klaargekomen in de betaalde 15 minuten, jammer genoeg.