Recensie Martha, Lanaken 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JayT

Newbie
7
13/05/23
7
4
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/martha-expert-in-fellato.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De gewoonlijke dame waar ik op bezoek ga voor een vluggertje is opeens verdwenen dus ik moest elders gaan. Ik baseer dan ook m'n recensie op het verschil in diensten, ik heb verder geen ervaring met vluggertjes dus ik weet niet of deze date een "standaard" is in het wereldje..

Anyways.. Bij Martha terecht gekomen in Lanaken! Zeer mooi meisje op de foto's en een hele lijst met mogelijkheden.

Eenmaal daar aangekomen.. Ik denk dat het wel hetzelfde meisje is maar op de foto's lijkt ze me een jaartje of 4/5 jonger dan dat ze is. Geen probleem hoor, want het is nog steeds een mooie dame! Ze spreekt Engels en heeft ook enkele kleinere tattoo's en piercings (ook in intieme zone); in tegenstelling tot wat het profiel zegt.

Ik ben totaal geen fan van haar diensten en ben ook niet klaargekomen in de betaalde 15 minuten, jammer genoeg.
Eerst snel uitkleden en op bed gaan liggen; geen ene kus o.i.d. en snel een rubbertje errond. Ik denk dat ze 'm 2 keer in haar mond heeft genomen en wat heeft zitten aftrekken, daarna maakt ze aanstalte om erop te gaan zitten. Ik vraag om doggy, wat oké was. Heb een minuut of 5 zitten stoten en ze bleef constant vragen wanneer ik klaar kwam en dat ik me moest haasten...? Ja, dat verpest de mood voor me, dus jammer genoeg niets. Ze wou ook niet meer pijpen, want het was maar 15 minuten. Daarna maar gezegd dat ik er vandoor ging..

Nogmaals, m'n eerdere ervaringen zijn super positief bij een ander meisje, die voor alles te vinden was (buiten de extremen uiteraard). Martha duidelijk niet; niet vingeren, niet beffen, niet kussen, amper pijpen (sowieso niet zonder condoom), "binnen-buiten"-mentaliteit, ...

Dusja, misschien verwacht ik te veel maar toch: tegenvaller voor mij... Geen herhalingsgevaar.
 
Na een pauze deze week de schoenen aangetrokken en op haar gestuit. Contact ging heel snel en ook de foto waar ik om vroeg ter verificatie kreeg ik. Foto bleek echter van haar knappe zus of van jaren geleden te zijn …helaas komt dit te vaak voor waarna de jongeheer passief in de verdediging wil. Gevraagd voor tongzoenen. Dit was eerder ok maar stelde niet veel voor.beffen mocht.ze was wel goed nat.Glijmiddel bleek ze niet te hebben en tijdens de verschillende standjes liep ze droog. Toen was het al klaar voor mij. Afgemaakt me HJ. Geen herhalingsgevaar voor mij
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan